همدان-مسئول بسیج جامعه زنان ملایر از برگزاری بیش از ۱۲۷ برنامه به مناسبت هفته زن در سطح  شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۳۵۴۱
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

مهین نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک میلاد فرخنده و با سعادت اسوه شکوه آفرینش، کوثر قرآن، صدیقه کبری (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهار کرد: حضرت زهرا (س) جلوه‌ای از احسن و الخالقین بر همه زنان و مادران است.

وی با بیان اینکه در هفته زن بیش از ۱۲۷ برنامه در  سطح  شهرستان ملایر برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های ولادت حضرت زهرا (س) در سطح ‌بخش‌های زند، ازندریان، جوکار، سامن، اسلامشهر و حسین‌آباد ناظم نیز به همت بسیجیان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان ملایر گفت: رزمایش فاطمی۲۰ دی ماه با اهداء ۱۱ سری جهیزیه به همت گروه جهادی پایگاه صدیقه کبری (س) روستای علی‌آباد حوزه مقاومت مهدیه سپاه ناحیه ملایر برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۵ دستگاه آبگرمکن برای نیازمندان تهیه شده است، افزود: همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) برنامه تقدیر از نوعروسان و مادران شهداء انجام شد.

نظری گفت: همچنین در این ایام بسیج دانش‌آموزی حوزه حضرت زینب کبری (س) نیز دو سری کمک‌جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه از دیگر برنامه‌ها اجرای جشن کوثر در مدارس طرح بهنام و بسیج دانشجویی و دیدار با خانواده معظم شهداء است، گفت: ۶ سری سیسمونی هم در راستای ترویج ازدواج و فرزندآوری اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات