خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قم به همراه رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار قم از دانش‌آموز مدال‌آور المپیاد کشوری تفکر و کارآفرینی تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۸۳۵۴۳
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی اکبر شفیعی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم و سید محمدرضا محمدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار قم با حضور در منزل دانش‌آموز مدال‌آور المپیاد کشوری تفکر و کارآفرینی از وی تجلیل کردند.

در این دیدار، علی اکبر شفیعی مسئول بسیج دانش آموزی استان قم، ضمن تبریک به سید محمد مهدی آیت اللهی و خانواده این دانش‌آموز، برای پیشرفت وی در مراحل بعدی آرزوی موفقیت کرد.

شفیعی گفت: در هر موفقیتی عواملی به تناسب دخیل هستند که همراهی خوب خانواده و تلاش مدیران و معلمان آموزشگاه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی در کنار تلاش و جدیت خود دانش آموزان نقش بسزائی در کسب این افتخارات علمی داشته است.

وی افزود: باید تلاش کرد تا بیش از پیش زمینه بروز استعداد ها و بستر مناسب برای شناخت و پرورش خلاقیت ها و ایده های دانش آموزان، فراهم شود.

شفیعی شناسائی به موقع استعدادها و پتانسیل دانش آموزان را مهم برشمرد و گفت: اگر توانائی ویژه دانش آموزان به موقع شناسائی و هدایت شود می توانیم نسل آینده کشور را نخبه، فعال، شاداب و جوان مومن انقلابی تراز انقلاب اسلامی در راستای کادرسازی پرورش دهیم.

لازم به ذکر است سیدمحمد مهدی آیت الهی فرمانده بسیج دانش آموزی دبیرستان هدایت و دبیر مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی استان قم است.

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها