خبرهای داغ:
به همت بسیجیان حوزه مقداد شهرستان گتوند اردوی جهادی به منظور بتن ریزی و آجر کشی دیوار مسجد امیر المومنین علیه السلام روستای کوشکک برگزار شد
کد خبر: ۹۴۸۳۹۷۱
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج گفت حجت الاسلام محمود عسکری با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمن و نقش بازدارندگی مساجد در مقابله با آن گفت: امروز اصلی ترین تهدید،تهدید فرهنگی و نرم دشمن است و مساجد و پایگا ه های مقاومت در خط مقدم مقابله با آن قرار دارند .

مسئول دفترنمایندگی ناحیه مقاومت بسیج گتوند در سخنانی مسجد را خاستگاه انقلاب اسلامی دانست و گفت : نقش مساجد در تشکیل هسته های مرکزی انقلابیون نقش پرنگی است .

عسکری ضرورت امروز پایگاه های بسیج را تعامل سازنده با روحانیت و ارکان مسجد دانست و گفت :هرگاه این تعامل سازنده و مستمر باشد اثر بخشی آن در ماموریت های بسیج کاملا روشن و آشکار است .
محمود عسکری نقش ائمه جمعه و جماعات را هدایتگری دانست و تصریح کرد: امام جماعت بصیر و آگاه به مسائل روز علاوه بر تقویت بنیه دینی مردم ، باید پاسدار خط سرخ ولایت و ارزش های انقلاب باشد
حجت الاسلام محمود عسکری اضافه کرد : پیوند بین مسجد و پایگاه بسیج ، پیوندی پایدار و ناگسستنی است و هر اندازه این پیوند محکم تر باشد ثمردهی اهداف فرهنگی آسان تر خواهد بود .

مسئول دفترنمایندگی ناحیه مقاومت بسیج گتوند با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد امیدآفرینی و ایجاد امید به آینده در دل مردم بیان کرد: ما بسیجیان خدمتگزار مردم هستیم و به این خادمی افتخار می کنیم. خدمت رسانی خالصانه بسیجیان به مردم کم برخوردار به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی، می تواند امید را در دل آن ها زنده کند.
محمود عسکری در پایان گفت : یکی از عرصه های جهاد برای ایجاد امید به آینده در مردم، همین خدمات جهادی است که بسیجیان در حوزه های مختلف، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت زدایی و ... در شهرستان گتوند به مردم ارائه می دهند

ارسال نظرات
پر بیننده ها