خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:
سردار مرادحاجتی گفت: پیشکسوتان، دنیای تجربه و ذخیره گرانبهای دوران حماسه و ایثارند که باید همیشه در پیشانی جامعه قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۴۸۴۰۱۶
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

همایش تجلیل از پیشکسوتان نیروهای مسلح خوزستان امروز در سالن اجتماعات قرارگاه ارتش در جنوب غرب برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این همایش، تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس را یک وظیفه اسلامی و انسانی دانست و اظهار داشت: پیشکسوتان، دنیای تجربه و ذخیره گرانبهای دوران حماسه و ایثارند که باید همیشه در پیشانی جامعه قرار بگیرند.

وی افزود: مهمترین دغدغه پیشکسوتان که باید مورد توجه نهادها و مسئولین قرار بگیرند، بحث معیشت و توجه به فرزندان این سرمایه های معنوی کشور است که ضرورت دارد به بهترین شکل ممکن بدان ها پرداخته شود.

سردار مرادحاجتی گفت: بیش از آن که، پیشکسوتان عزیز به توجه ما نیاز داشته باشند، این مائیم که به عنایت آن ها و تجربه و اخلاص آن ها نیازمندیم تا بتوانیم راه را امن تر از همیشه بپیمائیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: در تمام دنیا برای کهنه سربازان جنگ هایشان، احترام خاصی قائلند و خدمات گرانبهایی را برای آنان در نظر گرفته اند و ما به عنوان ملتی که در یک کارزار نابرابر جلوی دشمن ایستاده و حماسه آفریدیم باید دوچندان نسبت به این نسل طلایی و پرافتخار همت بگماریم و آنان را تجلیل و تکریم کنیم.

وی افزود: تجربه و حضور همین پیشکسوتان باعث شده که در حوزه نظامی و دفاعی، مقتدرتر از همیشه باشیم و اقتدار و صلابت مان را تحت عنوان جبهه مقاومت در اقصی نقاط منطقه به رخ دشمنان بکشانیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها