خبرهای داغ:
حجت الاسلام مصباح:

سپاه آبروی نظام و انقلاب است

همدان-امام جمعه شهرستان بهار با بیان اینکه سپاه آبروی نظام و انقلاب است، گفت: سپاه پاسداران همواره وفادار به انقلاب بوده و در این مسیر و جایگاه باید ثابت قدم بوده و باور، اعتقاد، ایمان و توکل خود را تقویت کند.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۰۶
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح در دیدار مسئولین و کارکنان سپاه ناحیه بهار اظهار کرد: سپاه مایه افتخار و مباهات نظام جمهوری اسلامی ایران و امید مردم است.

وی با بیان اینکه امتحان و آزمایش انسان‌ها از سوی خداوند متعال از سنت‌های الهی است و سختی یکی از عوامل دور شدن از مسیر است، افزود: امتحان سختی خود را دارد و اگر صبور باشیم و در عصر غیبت امام زمان(عج) دچار شک و تردید نشویم و ولی امر را باور داشته باشیم و اطاعت کنیم به طور قطع نجات می‌یابیم.

امام جمعه شهرستان بهار بیان کرد: سپاه پاسداران همواره وفادار به انقلاب بوده و شما نیز در این مسیر و جایگاه باید ثابت قدم باشید و باید باور، اعتقاد، ایمان و توکل خود را تقویت کنید تا عملا دعوت کننده مردم باشید چراکه فاقد شئ نمی‌تواند مطیع شئ باشد.

وی گفت: حواستان به اعتقادات و باور، ایمان و صبر خود باشد و از آنها غافل نشوید، نگاه مردم به آبرو و ثمره انقلاب است و باید خود دعوت شده باشیم تا دعوت کننده باشیم چراکه ضعف و مشکل ما در نوع نگاه، پوشش، نشست و برخورد و...، باعث آبروی نظام می‌شود، سعی کنید صبور باشید و به دنیا وابسته نشوید، و خدمت به مردم را هدف خود قرار دهید چراکه بهترین راه تقرب به خدا، خدمت به مردم است.

مصباح افزود: سپاه آبروی نظام و انقلاب است و مقام، الفاظ و مرتبه مصونیت از گناه نمی‌آورد و همه سرباز انقلاب هستیم و مقام عظمای ولایت به عنوان فرمانده است و باید باورمندانه پشت سر ولی فقیه و حجت خدا باشیم، باید نگاه ولایی داشته باشیم، با اتحاد، انسجام و وحدت در شهرستان بهار در این برهه زمانی قدمی برای تشکیل نظام و حکومت اسلامی برداریم و باری از دوش نظام برداریم و سعی کنید برای دولت نظام و انقلاب زینت باشید.

فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام مصباح به فعالیت‌ها و عملکردهای سپاه در شهرستان بهار و سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج اشاره کرد و گفت: سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است و همه ما بسیجیان مکلف به پیاده‌سازی آن در حوزه‌های استحفاظی هستیم.

سرهنگ هندی ورکانه با بیان اینکه هدف انقلاب ما ظهور است، گفت: در گام اول با توکل به خدا انقلاب اسلامی تشکیل دادیم، در گام دوم نظام اسلام و در گام سوم که الان در آن قرار داریم تشکیل دولت اسلامی را باید ادامه دهیم، تا وارد جامعه اسلامی شویم و تمدن نوین اسلامی را تشکیل دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات