خبرهای داغ:
اندیشکده سبک زندگی خوزستان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، کارگاه‌های یک روزه «بازسازی زندگی» ویژه استادان معارف دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۴۱
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

اندیشکده سبک زندگی خوزستان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، کارگاه‌های یک روزه «بازسازی زندگی» ویژه استادان معارف دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور و ائمه جماعات در سراسر کشور برگزار می‌کنند.

این کارگاه‌ها با موضوع طرح‌ریزی مقابله با آسیب‌های اجتماعی دی و بهمن با تدریس حجت الاسلام حسین عباسی‌اصل، مدرس و مؤلف کتب سبک زندگی برگزار می‌شوند.

گفتنی است کارگاه‌های «بازسازی زندگی» تاکنون در برخی استان‌های کشور مانند آذربایجان غربی (۱۷ دی)، خوزستان (۲۰ دی)، آذربایجان شرقی(۱۸ دی)، ایلام (۲۴ دی) برگزار شده‌اند.

اندیشکده سبک زندگی فعالیت خود را از سال ۹۱ با هدف ارائه الگوی جامع زندگی در استان خوزستان آغاز کرده و در این راستا سه گام تبیین طرح جامع زندگی، تدوین طرح جامع زندگی و ترویج طرح جامع زندگی را برای رسیدن به این هدف ترسیم کرده است.

این مجموعه در گام نخست(مرحله تبیین) موفق به طراحی ۴۰ اصل سبک زندگی اسلامی شد. مرحله دوم، تدوین طرح جامع زندگی است که از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است و تا ۱۴۰۰ ادامه دارد. در این مرحله این ۴۰ اصل در قالب دوره‌های تخصصی سبک زندگی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها