استاندار یزد با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در هر عرصه‌ای که مردم مشارکت داشتند، خوش درخشیدیم، گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج کمک بزرگی به مجموعه مدیریتی استان است.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۹۵
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، پیش از ظهر امروز مهران فاطمی در یازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان یزد که در دانشگاه یزد برگزار شد اظهار کرد: با توجه به فعالیت گسترده هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج استان یزد و ارائه طرح‌هایی برای کاهش مشکلات استان یزد توصیه اکید می‌کنم، مدیران استان فرصت را مغتنم شمرده و از این پتانسیل عظیم برای حل مشکلات استان به نحو احسن استفاده کنند.

استاندار یزد با بیان اینکه «دولت مردمی» یکی از شعار‌هایی است که دولت سیزدهم برای خود برگزید، تصریح کرد: این مردمی بودن به معنای رفتار مردمی داشتن، در خدمت مردم بودن، در کنار مردم بودن است، اما بخش اعظم آن به این معنا است که اقشار مختلف مردم به‌ویژه نخبگان و برگزیدگان در نظام تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مشارکت داده شوند.

وی با تأکید بر اینکه بررسی و حل مشکلات و مسائل استان و کشور با حضور نخبگان و برگزیدگان آحاد ملت مؤثرتر خواهد بود، گفت: در طول انقلاب اسلامی ثابت‌شده است که همیشه در جایی موفق بوده‌ایم که مردم هم مشارکت داشته‌اند؛ چه در اوایل انقلاب اسلامی، چه در دوران دفاع مقدس و چه برهه کنونی؛ هر جا که مردم در عرصه تصمیم‌گیری‌ها حضور نداشتند، همان‌جا نقطه عدم موفقیت ما بود.

فاطمی ادامه داد: تلاش می‌کنیم که جایگاه کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج در نظام مدیریتی استان تقویت شود.

استاندار یزد با محکوم کردن اقدام زشت و زننده اتحادیه اروپا تصریح کرد: این اتحادیه در واقع مردمی‌ترین سازمان نظامی در دنیا که همیشه به دنبال عدالت، آزادی‌خواهی، صلح و آرامش برای همه بوده و از مظلومان حمایت کرده است را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده؛ آن‌ها خودشان ابر تروریست عالم هستند.

ارسال نظرات