بزرگترین مسابقه کتابخوانی کشور با بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جایزه در حال برگزاریست. این مسابقه پیرامون مطالعه دو کتاب ترگل نوشته عماد داوری و کتاب یک ون شبهه به قلم سیدمحمدحسین راجی برگزار شده است.
کد خبر: ۹۴۸۴۷۱۸
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱

برگزاری بزرگترین مسابقه کتابخوانی کشور با اختصاص بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جایزه
به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا غلامحسین نژاد مسئول اداره کتاب بسیج گفت: در این مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب‌هایی برای مطالعه انتخاب شده است که به موضوعاتی همچون شبهات درباره نظام اسلامی جهوری اسلامی، اختیارات رهبری، رفراندوم، شخصیت زن حجاب اجباری و ازادی و یست دلیل عقلی و روانشناسی برای پوشیدگی پرداخته اند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار تولیدی خود از کتاب‌ها را که شامل پادکست، معرفی کتاب یا برشی از کتاب را به ادرس آیدی @ketabeston در پیام رسان روبیکا ارسال نمایند.
شایان ذکر است که دوستداران فرهنگ برای مطالعات کتاب یک ون شبهه تا ۲۰ بهمن ماه و کتاب ترگل تا ۱۷ بهمن ماه فرصت دارند که کتاب مورد نظر را مطالعه کرده و در مسابقه شرکت کنند.
همچنین اعلام اسامی برنده‌ها از طریق سایت مرکز آفرینش‌های بسیج به ادرس www.mafarinesh.ir و یا در کانال ایتا به ایدی. @ketabeston اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات