خبرهای داغ:

برگزاری بیش از ۳۰۰ کارگاه آسیب‌های اجتماعی در شاهرود

شاهرود_ به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود بیش از ۳۰۰ کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی در استان سمنان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۳۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

برگزاری بیش از ۳۰۰ کارگاه آسیب‌های اجتماعی در شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج از برگزاری بیش از ۳۰۰ کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی در استان سمنان و برپایی بیش از ۳۰۰ دوره کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح دانشگاه، مدارس، مساجد و ادارات استان اظهار کرد: لزوم آشنایی اقشار مختلف جامعه با روش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کارگاه‌های مستمر آموزشی در سطح دانشگاه، مدارس، مساجد و ادارات از ابتدای سال جدید آغاز و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
او ادامه داد: آموزش وآگاهی بخشی مستقیم به کودکان و نوجوانان و جوانان درخصوص مهمترین آسیب‌های اجتماعی، مصون سازی اجتماعی شهروندان با اولویت کودکان و نوجوانان و جوانان در مقابل مسائل و آسیب‌های اجتماعی، تقویت و ارتقا سطح مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارتقا سطح آگاهی و مهارت‌های اجتماعی خانواده ها، مشاوره افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی از اهداف و ضرورت اجرای این کارگاه‌ها بوده است.
ابراهیمی بر پیشگیری از بروز رفتار‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی از طریق آموزش بویژه برای گروه سنی کودک و نوجوان و جوان تأکید کرد.
او خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی برکاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در جامعه برگزار می‌شود.
ابراهیمی افزود: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر واستفاده از خدمات فرهنگی ومشاوره‌ای در بخش‌های مختلف با شماره ثابت ۰۲۳۳۲۲۲۷۱۴۹ و یا با شماره همراه ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ در پیام رسان‌های ایتا، بله، سروش، تلگرام، ایمو، روبیکا، واتساپ و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۲۰۰۱۰۰۳۷۸ از طریق پیج اینستاگرام به نشانی ebrahimimohammad_۳۱۳ و یا از طریق ایمیل به نشانی تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها