خبرهای داغ:
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید تا دلتان بخواهد مصدوم داریم
کد خبر: ۹۴۹۲۴۸۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵

غلامرضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی فردا تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، اظهارکرد: فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل ما مقابل نفت آبادان است.

وی افزود: این تیم ساختارمند است و بازی برای ما مشکل است. امتیازها در جدول به صورتی است که باید توان مان روی بازی خانگی بگذاریم و نتیجه بگیریم. اگر فکر کنیم بازی ساده‌ای داریم حتما به مشکل بر می‌خوریم.

وی با بیان این که بعد از بازی با استقلال در این زمینه با بازیکنان صحبت کردیم و خودمان ریکاوری کرده‌ایم تا بازی مهم نفت آبادان را از دست ندهیم،افزود: خدا را شکر شرایطمان خوب است و با یک روحیه خوب علی رغم مشکلاتی که داریم هم قسم شده‌ایم تا بتوانیم یک بازی خوب مقابل صنعت نفت انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: باید شرایط‌مان را درجدول هفته به هفته بهتر کنیم. البته یک نگرانی بابت داوری دارم زیرا فکر می‌کنم داوری شرایط تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را در هفته گذشته کمی تغییر داد.

عنایتی گفت: به هر حال داور باید تمرکز زیادی داشته باشد و ما نمی خواهیم حق تیمی ضایع شود. امیدوارم فردا روز خوب داوران بازی باشد تا با یک شرایط خوب بازی را تمام کنیم.

وی گفت: تیم هایی که از ابتدای فصل به خوبی بدنسازی نمی کنند در هفته های اول خوب نتیجه نمی گیرند. من فکر می‌کنم این اتفاق برای نفت مسجدسلیمان افتاد. زمانی که من تیم را در اختیار گرفتم سه روز بعد بازی داشتیم و تیم باخت‌های عجیب غریب کسب کرده بود و متاسفانه به حریفان روبه‌رو خود هم امتیاز داده بود که نباید به این صورت می شد و همین کار را خیلی سخت کرد.

وی ادامه داد: ما وقتی آمدیم تنها توانستیم روی مسائل روحی روانی کار کنیم و البته چند کار تیمی و تاکتیکی هم به بازیکنان گوشزد کردیم که خدا را شکر بازیکنان خیلی خوب انجام دادند. بازی هایی که انجام داده ایم رو به جلو است و تمام توانم را به کار می‌گیریم تا از ظرفیت موجود تیم استفاده کنیم.

عنایتی بیان کرد: هفته به هفته پیش می‌رویم تا ببینیم خداوند چه میخواهد و اصلاً به جدول نگاه نمی‌کنیم. من هم به مجموعه دوستان در باشگاه هیچ قولی نداده‌ام؛ تنها قولی که دادم این بود که تمام توان مان را به کار بگیریم تا شرایط را پیش ببریم.

وی با بیان این که تا دلتان بخواهد برای بازی فردا مصدوم داریم، گفت: البته این موضوع خیلی برای ما مهم نیست و یک مجموعه تیم هستیم. حرف های دیگری دارم که نمی خواهم فعلاً به آنها ورود کنم و بعد از بازی مفصل‌تر در خصوص آنها صحبت خواهم کرد. از روز اولی که آمدم معتقد بودم که این تیم متعلق به هواداران مسجدسلیمانی است و آنها باید بدانند چه اتفاقی در این تیم در حال رقم خوردن است. انشاالله ما از این اتفاقات سربلند خارج شویم.

وی درباره محرومیت علی کیانی فر، عنوان کرد: اتفاق تلخی است که وقتی کمبود بازیکن داریم یک بازیکنان هم محروم می شود و غافلگیر می شویم. متاسفانه با یک اشتباه هم جام حذفی و هم بازیکن را از دست دادیم و این اتفاق کوچکی نیست. من فکر می کنم مشابه این موضوع را داشته ایم که بازیکن را محروم نکردند و تنها تیم جریمه شده است و حتی در سطح آسیایی این اتفاق افتاد. خواهش می کنم دوستان مساعدت کنند تا محرومیت این بازیکن کم شود زیرا به نظر من مقصر بازیکن نیست.

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها