استان اردبیل:

اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راهها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در سال جاری ۷۵۰ میلیارد تومان برای توسعه راه‌های مواصلاتی و بزرگراهی استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۴۹۲۵۴۹
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راهها

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ شایقی گفت: تکمیل و توسعه بزرگراه‌ها به عنوان اولویت استان با تلاش و پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی استان در حال انجام است و تلاش بر این است تا از ردیف‌های مختلف ملی و ظرفیت‌های قانونی بودجه برای جذب اعتبارات این حوزه استفاده شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: در حال حاضر در همه مناطق استان اردبیل توسعه بزرگراه‌ها را شاهدیم که با تاکید استاندار اردبیل تکمیل بزرگراه شمال به جنوب در اولویت برنامه ریزی‌ها و توجه مسئولان است.

شایقی افزود: در حال حاضر همه راه‌های اصلی استان که به چهارخطه ارتقا می‌یابد دارای ردیف اعتبارات ملی است و تلاش بر جذب این اعتبارات همچنین فاینانس بانکی و تهاتر نفتی در این حوزه است.

وی در ادامه تصریح: در حالی که برای توسعه بزرگراه‌های استان ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود، اما امسال تلاش شد تا از محل تهاتر نفت و ظرفیت ماده ۵۶ و سایر منابع در مجموع۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل اختصاص یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل رشد ۵ برابری اعتبارات در این حوزه را یادآور شد و بیان کرد: امسال ۵۲ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل افتتاح شد و سال آینده نیز تلاش بر این است تا بیش از ۶۰ کیلومتر بزرگراه در مسیر‌های مختلف به بهره برداری برسد.

ارسال نظرات