خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار فراوانی داشته که عمده‌ترین آن، تبدیل نظام پادشاهی ظالم، مستبد و فاسد به یک نظام دینی مردم سالار است.
کد خبر: ۹۴۹۲۵۸۶
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «شمس‌الله جلیلیان » در آیین جشن بزرگ انقلاب در روستای آیینه بخش مرکزی شهرستان سرپل‌ذهاب با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دعوت به حق از سوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب مصداق رسالت پیامبرگونه ی آنان است.

وی اظهار کرد: دشمنان امروز در عرصه های مختلف به دنبال دشمنی هستند تا دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی مطرح نشود از این رو دنبال ناامید کردن مردم هستند و این خیال باطلی هست که در ذهن می پرورانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه گفت: ۵۷ کشور مسلمان در جهان وجود دارد که ایران اسلامی در بحث دینداری و ولایتمداری سرآمد است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مسائل دینی در کشور ما در اولویت است.

حجت الاسلام جلیلیان ادامه داد: در زمان گذشته کشور ما در عرصه های علمی و فناوری، در ردیف آخر قرار داشت، اما امروزه جزو ۱۰کشور برتر هستیم و وظیفه داریم در عرصه های مختلف به جهاد تبیین بپردازیم و برکات انقلاب اسلامی را مطرح کنیم.

وی گفت: وحدت انسجام، همبستگی و یکپارچگی جامعه امروز در سایه انقلاب اسلامی حاصل شده و به برکت نظام اسلامی امروز کشورمان مقتدر و مستقل و دارای رهبری شجاع و باصلابت است.

حجت الاسلام جلیلیان اضافه کرد: دشمنان امروز می دانند در مقابلشان محکم خواهیم ایستاد از این رو عزت، سربلندی و استواری و صلابت کشورمان در سایه نظام دینی حاصل شده است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه گفت: باید همه قدرشناس برکات انقلاب باشیم و در سایه وحدت و اتحاد، مطالبات منطقی هم داشته باشیم تا مسیر پیشرفت را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب نیز گفت: دشمنان اذعان کردند که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید اما امروز به کوری همین دشمنان، چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی استوار و با اقتدار و عزتمندانه را جشن می گیریم.

سرهنگ پاسدار «مجتبی کاکایی» افزود: در مقاطع مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار از ایران اسلامی دفاع کردند، اما دفاع از انقلاب فراخور هر زمانی، متفاوت بود، در زمانی نیاز به جهاد رزمی بود، دوران پرافتخار دفاع مقدس آفریده شد و انقلاب اسلامی تثبیت شد، در زمانی نیاز به جهاد سازندگی و جهاد فرهنگی بود، اما امروز اگر بخواهیم از انقلاب اسلامی دفاع کنیم باید به فرمایش رهبر معظم انقلاب جهاد تببین کنیم.

وی ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب وابستگی نظامی، سیاسی و اقتصادی در کشور وجود داشت، مدیران و مسولان گذشته در خدمت اجانب بیگانه بودند و به مردم مظلوم کشور خود ظلم می کردند، اما انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل (ره) پیروز شد و امروز در عرصه های مختلف از جمله علمی و نظامی سرآمد هستیم.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۰۳ شهید، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظرات