کوچکزایی گفت: تیم های شهیدان محمد زاده، شوری زاده، کیخازاده از بین 16 تیم پس از شش روز رقابت نفس گیر مقامهای اول تا سوم جام فوتسال شهدا طلبه و جهادگر زاهدان را از آن خود کردند .
کد خبر: ۹۴۹۲۵۸۸
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

حجت الاسلام والمسلمین مهدی کوچکزایی، رئیس شورای جهادی شهرستان زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت در زاهدان گفت: مسابقات فوتسالیادبود شهدا جهادگر طلبه شهیدان سابقی نژاد و شهرکی در زاهدان هم زمان با بزرگداشت ایام الله بهمن برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و نام دو طلبه جهادگر بسیجی شهیدان جمال سابقی نژاد و سجاد شهرکی که خالصانه در میدان عمل حضور و فعالیت های چشمگیری داشتند با حضور ۱۶تیم از گروههای جهادی از ۱۹ تا ۲۴ بهمن ماه آغاز که در قالب بیش از 16 گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام کوچکزایی تصریح کرد: روحانی شهید سابقی نژاد شهید طلبه و جهادگر مدافع سلامت،و شهید شهرک یشهید جهادگر و مدافع امنیت هستند که شهید سابقی نژاد به صورت جهادی و شبانه روز در راستای مقابله با بحران کرونا کار تدفین و تغسیل بیماران کرونایی را برعهده داشت.

 رئیس شورای جهادی شهرستان زاهدان بیان کرد: شهید شهرکی شهیدجهادگر طلبه و امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان بود که در حوزهای، عمرانی، سازندگی و تجهیز و تعمیر منازل محرومین فعالیت های چشمگیری داشت که در شامگاه 12 آبان توسط اشرار کوردل مقابل مسجد به شهادت رسید.

حجت الاسلام کوچکزایی ،اظهار داشت: در این برنامه، تیم های شهید محمد زاده منتخب اول ،شهید شوری زاده ،منتخب دوم و شهید کیخازاده منتخب سوم و شهید توکلی بعنوان تیم اخلاق معرفی شدند.

این مسئول تعامل و هم افزایی و مودت و انس بین گروههای جهادی را از دیگر اهداف این مسابقات عنوان کرد و اذعان داشت: گروههای جهادی علاوه بر نقش محرومیت زدایی ،در عرصه ی ورزشی نیز قوی ظاهر می شوند و با تجدید قوا و روحیه، آشنا شدن با یکدیگر، هم افزایی و تعامل بیشتر بین گروههاایجاد خواهد شد.
در ادامه برنامه خانواده شهید روحانی سابقی نژاد و شهرکی تجلیل بعمل آمد .

گفتنی است مسابقات استانی فوتسال از ۲۵تا ۲۸در زاهدان برگزار شد و مسابقات کشوری در شیراز برگزار می شود.

ارسال نظرات