به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اردوی یکروزه فرهنگی و تربیتی با شعار "آزادی تا آزادی" در حسینیه جواد الائمه شهرستان بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۹۰
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اردوی یکروزه فرهنگی و تربیتی با شعار "آزادی تا آزادی " با همکاری حوزه شهدای خواهر، حوزه قاسم ابن الحسن و پایگاه مقاومت حضرت مریم (س) در حسینیه جواد الائمه شهرستان بافق برگزار شد.
این اردوی یکروزه فرهنگی و تربیتی با حضور دانش آموزان مدرسه رضوان (برنامه شهید بهنام محمدی) و دانش آموزان بسیجی پایگاه مقاومت حضرت مریم (س) برگزار گردید.

در این اردو در کنار فعالیت‌های ورزشی، تفریحی و فرهنگی، خانم صادقیان در مورد مباحث تربیتی در رابطه با انقلاب اسلامی، سازمان منافقین، دوران حکومت پهلوی، حجاب، فتنه‌های اخیر و ... مطالبی را برای دانش آموزان مطرح کرد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ به مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر چند نفر از اعضای شورای پایگاه مقاومت نجمه به دیدار خانواده شهید حسین ایزد پناه رفتند.
در این دیدار همسر شهید در مورد خاطرات رفتن به جبهه شهید بیان کرد: در آن موقع شهید به عنوان بسیجی داوطلب به جبهه رفتند و سرانجام در تاریخ ۱۵/۸/۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل شد در حالی که اولین و تنها فرزندش چهل روز بیشتر نداشت.





ارسال نظرات