نشست بصیرتی با همکاری پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) در حسینیه جواد الائمه شهرستان بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۰۵
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ حسینی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به حاضرین یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

 حسینی در ابتدای سخنان خود برای منتظران امام زمان مطالبی ارائه کرد و گفت: باید منتظران واقعی امام زمان (عج) را بشناسیم چه کسی منتظر و چه کسی منتظر نیستند، ما سرگرم کار‌های دنیا شدیم و از امام زمان (عج) غافل شده ایم. کسانی هم دعا می خوانند و شب و روز گریه می‌کنند نمی‌شود به آن‌ها منتظر گفت. اگر کسی واقعا منتظر امام زمان هست باید کاری انجام بدهد و خصلت‌های بد مثل حسادت، دروغ و غیبت و .. خود را کنار بگذارد و یک برنامه برای خود داشته باشد.
شایان به ذکر است: در پایان نشست مسابقه طناب کشی بین کودکان و خواهران بسیجی برگزار شد همچنین با توزیع آش رشته از میهمانان پذیرایی گردید.


برگزاری نشست بصیرتی با عنوان " سواد رسانه و فضای مجازی "
به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به همت پایگاه مقاومت مائده شهدای خواهرنشست بصیرتی با عنوان " سواد رسانه و فضای مجازی " برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ به مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر نشست بصیرتی با حضور خانم میر حسینی برگزار شد.
در این نشست میرحسینی در مورد سواد رسانه و فضای مجازی بیان کرد: متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی و جذابیت آن برای کودکان، نوجوانان و جوانان شاهد شکاف عظیم دیجیتالی بین نسل امروز و دیروز هستیم متاسفانه بعضی از خانواده‌ها از این قافله جا ماندهاند و فرزندانشان را در فضای مجازی بدون هیچ گونه آموزشی رها ساخته که همین باعث معظلاتی برای ما شده است.
وی اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود که خانواده‌ها خود را بروز رسانی کنند و در مورد خوبی‌ها و معظلات فضای مجازی اطلاعات کافی به دست بیاورند و به فرزندان خود بیاموزند که در فضای مجازی به هر شخصی اعتماد نکنند و وارد کانال‌های غیر معتبر وارد نشوند هر چیزی که در این فضا میبینند باور نکنند و بطور کلی رفتار در فضای مجازی را مدیریت کنند.
ارسال نظرات