معاون رئیس جمهور در امور مجلس:

انقلاب اسلامی ایران بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب دنیاست

مشارکت بی‌بدیل مردم در برگزاری جشن باشکوه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خوار چشم دشمنانی بود که با هجمه گسترده رسانه‌ای خود در پاییز امسال عنوان می‌کردند انقلاب اسلامی سالگرد پیروزی خودش را نخواهد دید.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۱۹
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

اشاره به راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه، مشارکت مردم را یکی از دستاوردهای بیانیه گام دوم خواند و تاکید کرد: مشارکت بی‌بدیل مردم در برگزاری جشن باشکوه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خوار چشم دشمنانی بود که با هجمه گسترده رسانه‌ای خود در پاییز امسال عنوان می‌کردند انقلاب اسلامی سالگرد پیروزی خودش را نخواهد دید.

وی با بیان این‌که بیانیه گام دوم انقلاب از انسجام و جامعه نگری برخوردار است، گفت: این بیانیه را شخصیتی نوشتند که خودشان از ابتدا در انقلاب بودند و در 40 سال گذشته در جایگاه ریاست جمهوری بودند و هم اشرافیت کامل به مباحث اعتقادی، جهانی، انقلاب‌های مختلف و ... داشتند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس با اشاره به هشت فصل بیانیه گام دوم انقلاب، به مقایسه انقلاب اسلامی با انقلاب‌های جهان پرداخت و افزود: اندیشه‌هایی که در هیچ کجای دنیا (نه شرق و نه غرب و ...) نیست را در جمهوری اسلامی ایران می‌توان دید، در بیانیه گام دوم انقلاب آرمان‌گرایی را در کنار واقع‌نگری است.

وی با نقد دیدگاه‌های تحقیرآمیز برخی مسئولان گذشته نسبت به انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان تحقیر شوند و خودباور نباشد قطعاً نمی‌توانند نهاد و دستگاه را به جایی برسانند، باید اگر از عدالت سخن به میان می‌آید آن را در برنامه پنج‌ساله، اخذ مالیات و ... دید.

حسینی با اشاره به برخی سیاه‌نمایی‌های صورت گرفته در ارتباط با انقلاب اسلامی بیان داشت:

هرکس به ایران سفر می‌کند و برمی‌گردد نگاهش به ایرانی که غربی‌ها برای آن ترسیم کرده بودند، تغییر می‌کند، انقلاب اسلامی ایران بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب مطرح در دنیا است.

 

 

ارسال نظرات