فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای مطالبات مردمی و دستور فرمانده ناجا از امروز برخورد و دستگیری سارقان، زورگیران و تمام افرادی که در چرخه سرقت نقش دارند، به صورت گسترده تر صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۲۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار محمد کاظم تقوی در حاشیه آغاز طرح تشدید مبارزه با سرقت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان سرقت در خراسان رضوی طی سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال هشت درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: خودرو، منازل، ارز و طلا بیشترین موارد سرقتی در استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: بخشی از سرقتها در خراسان رضوی نیز مربوط به معتادان متجاهر است که امیدواریم به زودی این معتادان از سطح شهر جمع آوری شوند.

سردار تقوی گفت: مشهد و خراسان رضوی زائرپذیر هستند و می طلبد مبارزه با سرقت در این استان با جدیت دنبال شود.

وی بیان کرد: در راستای مطالبات مردمی و دستور فرمانده ناجا از امروز برخورد و دستگیری سارقان، زورگیران و تمام افرادی که در چرخه سرقت نقش دارند، به صورت گسترده تر صورت گیرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: برنامه ریزی، آموزش و تعیین اهداف توسط تیم های خبره انجام شده است، محلات آلوده و جرم خیز نیز شناسایی شده و تیم ها به صورت پوششی و غیرمحسوس کار مبارزه با سرقت را انجام خواهند داد.

وی گفت: نقش مردم در انجام این ماموریت بسیار مهم است و افراد می توانند سرقتها و سارقان را به پلیس اعلام کنند تا به سرعت رسیدگی لازم انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها