خبرهای داغ:
سردار علی ملک‌شاهکوهی گفت: هوشیاری و بصیرت مردم آتش فتنه و اغتشاشات را خاموش کرده است اما این بدان معنا نیست که دشمن عقب‌نشینی کرده و دیگر علیه این انقلاب و نظام توطئه نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۴۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

هوشیاری و بصیرت مردم، آتش فتنه را خاموش کرد/حضور مردم در صحنه‌ها، معادلات دشمنان را برهم زده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک‌شاهکوهی در آغاز به‌کار دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی با حضور علمای شیعه و سنی برخی کشورهای همسایه اظهارکرد: در ماه‌های اخیر دشمنان با طراحی اتاق‌های فکر خود، همه عناصر و گروه‌های معاند و مخالف انقلاب اسلامی را دور هم جمع کرد تا کشور را با ایجاد آشوب و اغتشاش به زانو درآورد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به هجمه‌های دشمنان در ۴ دهه اخیر علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، گفت: دشمنان راه‌های مختلفی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران آزمودند و اکنون با حربه جنگ ادراکی و شناختی به جنگ مردم ما آمده‌اند و هدف آنان تغییر محاسبات مردم است.

وی خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت مردم آتش فتنه و اغتشاشات را خاموش کرده است اما این بدان معنا نیست که دشمن عقب‌نشینی کرده و دیگر علیه این انقلاب و نظام توطئه نخواهد کرد.

سردار ملک‌شاهکوهی افزود: بی‌گمان دشمنان خارجی و پیاده نظام و عوامل نفوذی آنان در داخل برای آشوب‌ها و فتنه‌های بعدی طرح‌ریزی می‌کنند و ما باید مراقب توطئه‌ها و فتنه‌های احتمالی در آینده باشیم.

وی تصریح کرد: حفظ هشیاری، بالا بردن آگاهی و بصیرتو تبعیت از ولایت توانست در طول ۴۴ سال گذشته ما را از پیچ‌های تاریخی از جمله حوادث اخیر با سربلندی عبور دهد و در آینده نیز چنین خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: حضور مردم در صحنه‌ها، همواره معادلات دشمنان را برهم زده است و یک نمونه آن را در یوم‌الله ۲۲ بهمن دیدیم که حضور باشکوه ملت چگونه دشمنان را ناامید کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها