خبرهای داغ:
تبریز- ساعتی پیش مردم آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 راهی دیدار رهبر انقلاب شدند.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۶۸
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این خصوص گفت: مردم تبریز و اقصی نقاط آذربایجان شرقی برای دیدار با رهبری شور و اشتیاق خاصی داشته و از مدت ها قبل تلاش می‌کنند جزو نفرات کاروان های دیدار با رهبر انقلاب به مناسبت ۲۹ بهمن باشند.

تراب محمدی ادامه داد: این دیدار به حدی برای مردم آذربایجان شرقی شیرین و خاطره انگیز است که حتی کسانی که در سال های قبل افتخار دیدار با رهبری نایل شدند تلاش می کنند دیگر بار نیز حلاوت این دیدار به یادماندنی را بچشند.

وی اضافه کرد: قیام خونین ۲۹ بهمن مردم تبریز پس از چهلم شهدای مردم قم چنان توفنده و کوبنده بود که ریشه خودکامگی های رژیم طاغوت را از جا کَند طوری که کارشناسان و مفسران سیاسی دنیا آن را تیر خلاص رژیم طاغوت می دانند.

محمدی افزود: همچنان که آذربایجان همواره پیش قراول در پیروزی و دفاع از انقلاب بوده است در قیام خونین ۲۹ بهمن مردم تبریز نیز با همت انقلابیون پیروزی خون بر شمشیر را تسریع کرد.

وی یادآور شد: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی، امسال امکان اعزام کمتری برای دیدار با معظم له فراهم شد که شرمنده مردم آذربایجان شرقی شدیم.

محمدی اضافه کرد: یکهزار نفر از مردم آذربایجان شرقی به نمایندگی از خیل عاشقان ولایت و مردم آذربایجان شرقی در این دیدار معنوی و به یادماندنی فردا صبح با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها