همدان-پاسدار علی والی راستی فرمانده تیپ ۳۲ سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به درجه سرداری ارتقا یافت.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۹۶
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان به درجه سرداری ارتقا یافت

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی والی راستی فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان به درجه سرتیپ دومی ارتقاء یافت.

به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تایید فرماندهی معظم کل قول حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العلی)؛ پاسدار علی والی راستی، فرمانده تیپ ۳۲ انصار الحسین علیه‌السلام همدان به درجه سرتیپ دومی نائل شد.

گفتنی است؛ وی متولد ۱۳۵۷ است که در سال ۱۳۷۹ وارد دانشگاه افسری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و با پشتکار و علاقه وافری که داشت در سال ۱۳۹۱ به عنوان فرمانده گردان پیاده ۱۵۵ حضرت علی اصغر (ع) تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان منصوب شد و در سال ۱۳۹۷ مسئولیت عملیات تیپ انصار الحسین (ع) به ایشان محول شد.

وی طی سال‌های خدمتی در ماموریت مختلف، اقدامات و فعالیت‌های موثر و چشمگیری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور گذاشت و همین امر باعث شد که در سال ۱۳۹۹ به عنوان جانشین فرمانده تیپ انصار الحسین (ع) منصوب شود، که بعد‌ها نیز با توجه به استعداد و سابقه ایشان به عنوان فرمانده تیپ انصار الحسین (ع) معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ یگان انصارالحسین (ع) همدان اسفند ماه ۱۳۶۱ و در خلال جنگ ایران و عراق تحت عنوان تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) در پادگان الله‌اکبر تشکیل شد و نخستین فرمانده آن سرلشگر شهید حسین همدانی بود. این یگان در طول جنگ، در ۵۶ عملیات شرکت داشت و هم‌اکنون سردار سرتیپ دوم پاسدار علی راستی فرماندهی لشکر ۳۲ انصارالحسین همدان را برعهده دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات