استاندار یزد از اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری ۱۹۸ هزار میلیارد تومانی در این استان از سوی سرمایه‌گذاران پس از سفر دیماه گذشته رییس جمهور به این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۰۷
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مهران فاطمی در نخستین نشست شورای هماهنگی اقتصادی استان یزد که با هدف توجه ویژه به رویکرد‌های کلان اقتصادی تشکیل شد، افزود: یکی از مهمترین بخش‌های استان، بخش اقتصادی است که برای توسعه آن باید برنامه ریزی کلان داشته باشیم و شورای عالی هماهنگی اقتصادی به منظور هماهنگی‌های بین بخشی و فرابخشی ایجاد شد.

وی ادامه داد: قرار است در این شورا که جلسات آن به صورت هفتگی برگزار می‌شود، پایش وضعیت شاخص‌های کلان اقتصادی استان، وضعیت سرمایه گذاری، موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار مورد بحث قرار گیرد و محوریت آن سند یزد نوین باشد.

وی اظهار داشت: در راستای برگزاری جلسات شورا، هیئت اندیشه ورز اقتصادی از صاحب نظران اقتصادی هم شکل خواهد گرفت تا مباحث اقتصادی با نگاه کارشناسانه دنبال شود.

استاندار یزد ادامه داد: بحث سرمایه گذاری خارجی و تامین مالی سرمایه گذاری‌های اقتصادی از طریق بازار سرمایه، بورس و فرابورس از دیگر مواردی است که شورای هماهنگی اقتصادی استان دنبال می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری نشست‌های شورا بتوانیم سرعت تحول به نفع مردم در حوزه اقتصادی مبتنی بر شاخص‌های کلان و رشد اقتصادی را با محوریت بهره وری و افزایش سرمایه گذاری داشته باشیم.

ارسال نظرات