زنجلن-مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان از اعزام 880 دانش آموز زنجانی به اردوهای راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۳۷
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

سرهنگ هادی توفیقی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛بابیان اینکه هشت سال دفاع مقدس ظرفیت بسیار عظیمی است  که می‌تواند منشأ خیر و برکات فراوانی باشد،اظهار کرد: معتقد هستیم برگزاری اردوهای راهیان نور و ایجاد حس خودباوری و تقویت باورهای دینی می‌تواند پیشران سایر عرصه‌ها نیز باشد.

اعزام  بیش از 850 دانش آموز زنجانی به اردوی راهیان نور

وی بابیان اینکه اردوهای راهیان نور با هدف انتقال فرهنگ ایثار وشهادت و آشنایی نسل جوان با ایثارگری و فداکاری شهدا و رزمندگان برگزار می شود،تصریح کرد:این اردوها به همت سپاه و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می شود.

توفیقی با اشاره به اینکه 880 دانش آموز دختر و پسر در بازه زمانی 20 تا 28 بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند،افزود:در هر دوره440 دانش آموز زنجانی در قالب 10 دستگاه اتوبوس به این سفر معنوی اعزام می شوند.

اعزام  بیش از 850 دانش آموز زنجانی به اردوی راهیان نور

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان با اشاره به اینکه در هر اتوبوس یک راوی،یک روحانی وسه فعال فرهنگی حضور دارند،یادآور شد:این عزیزان در طول مسیر به بیان رشادت ها وخاطره گویی از فداکاری های رزمندگان دفاع مقدس می پردازند.

توفیقی ادامه داد:در این اردوها دانش آموزان از مناطق عملیاتی اروند کنار،والفجر 8،علقمه،کربلای 4،کربلای5،یادمان 175 شهید غواص دست بسته،شلمچه،طلائیه،شهدای هویزه،یادمان دانشجویان پیرو خط امام،دهلاویه و نمایشگاه آثار و خدمات شهید چمران بازدید می کنند.

وی گفت:همچنین دانش آموزان در رزمایش رزمی-فرهنگی افلاکیان حضور می یابند.

اعزام  بیش از 850 دانش آموز زنجانی به اردوی راهیان نور

این مسئول افزود: همچنین برای دانش آموزانی که امکان حضور در این اردوها میسر نیست، راهیان نور در بستر فضای مجازی و سامانه شاد پیش بینی شده تا استفاده کنند.

توفیقی در پایان بابیان اینکه این اردوها در نهایت امنیت وایمنی برگزار می شود،خاطرنشان کرد:تمامی اتوبوس ها پیش از اعزام از لحاظ ایمنی بررسی شده ونیز تردد شبانه صورت نمی گیرد تا با عنایت خداوند متعال دانش آموزان عزیز در نهایت صحت وسلامتی در این سفر معنوی حضور یابند.

 

 

ارسال نظرات