در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه مبلغ 92 میلیون ریال کمک های مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۸۶
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند اقدام کردند.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش مواسات و کمک های مومنانه با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند با یاری خیرین و گروه جهادی در این پایگاه مقاومت آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

او افزود: این حرکت خیرخواهانه یک فرصت تربیتی و اجتماعی است تا بتوانیم بخشی از آلام و خسارات خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در پدیده کرونا و همچنین خانواده های بی بضاعت را برطرف کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) تصریح کرد: مشارکت ارزشمند و حضور آگاهانه در اجرای رزمایش کمک مومنانه، نشان از فهم و آگاهی بالای عموم مردم جامعه دارد.

فیض با بیان اینکه هرچه از میزان کمک ‌های مومنانه سپری شده است، کیفیت آن افزایش یافته و اهداف آن منسجم تر و دقیق تر شده ‌اند، گفت: در این راستا با هدف گرم کردن خانه های خانواده های بی بضاعت یک دستگاه بخاری به ارزش 70 میلیون ریال به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت تهیه و اهدا شد.

او ادامه داد: تهیه ۶ تکه از جهیزیه و اقلام دیگر مورد نیاز یک زوج کم برخوردار و کمک به بیمار کم بضاعت در تهیه دارو به مبلغ 20 میلیون ریال به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) بیان داشت: جمع آوری وجوه نقد به مبلغ 12 میلیون ریال جهت کمک به زلزله زدگان خوی و نظافت و غبارروبی مسجد امام حسین (ع) توسط این گروه جهادی از دیگر اقدامات انجام شده در این پایگاه مقاومت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها