خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

پیشکسوتان رزمنده، تصرف عالم را در فتح المبین و بیت المقدس دیده اند

سردار آتانی گفت: شما پیشکسوتان تصرف عالم را لحظه ای که برادر شهیدتان در کنارتان اسمانی شد و دیدید که مادیات و موانع دنیایی در برابر عظمت و اراده انها چیزی نیست. شما تصرف عالم را در فتح المبین و بیت المقدس دیده اید.
کد خبر: ۹۴۹۲۹۱۰
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در زری س محفل انس پیشکسوتان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: همچون گذشته یکبار دیگر با اراده خداوند متعال، پرقدرت و پرجلوه در مقابل دیدگان دوستان و دشمنانمان در دنیا اقتدار و اتحاد ملی در کالبد ملت بزرگ ایران به نمایش گذاشته است.

وی گفت: چیزی که در ۲۲ بهمن اتفاق افتاد در تصور ما نبود. اما همه تحلیلگران و دشمنان چنین ۲۲ بهمنی را با توجه به حوادث سه ماه اخیر پیش بینی نمی کردند و این تجلی اراده خدا در زمین بود که در دل تهدیدات، ملت بزرگ ایران فرصت خلق کردند و با اتحاد ملی ۴۴ سالگی انقلاب را جشن گرفتند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: وقتی امام راحل مبارزه را شروع کرد تعداد اندکی او را همراهی کردند تا به احاد مردم برسد. امام راحل بیش از ۵۰۰ مجتهد تراز اول را در حوزه علمیه تربیت کرد. فرماندهان میدانش را اماده کرد و تمام اعلامیه ها توسط شما و پدران شما آن روزها بر در و دیوار شهر نصب شد. آن روزها که همه سیستم های اطلاعاتی و جاسوسی، نفس کشیدن را در کوچه و خیابان و روستا غدغن کرده بودند.چون درست در همان روزها امام مبارزه خود را آغاز کرد.

سردار آتانی عنوان کرد: شما پیشکسوتان قله های افتخار ما و مرجع فکر ما و پاسخ دهندگان تبیین اولیه همه این اتفاقات هستید. ما یک حقیقت جاری هستیم و ان حقیقت شما پیشکسوتان و عمل شماست. امام فرمودند ما امده ایم تصرفی در عالم بکنیم، ما امده ایم زمینه سازی ولایت عظمی را فراهم بکنیم،این فرمایش امام در سال ۱۳۴۲ است. این تصرف در عالم اتفاق افتاده است و شما راوی ان لحظه ها هستید.

وی افزود: شما پیشکسوتان تصرف عالم را لحظه ای که برادر شهیدتان در کنارتان اسمانی شد و اسمان را به زمین اورد، دیدید که مادیات و موانع دنیایی در برابر عظمت و اراده انها چیزی نیست. شما تصرف عالم را در فتح المبین و بیت المقدس دیده اید. همین روز ها اماده می شوید برای خیبرتان، تا جزایر بی روح مجنون را میدان عشاق کنید. آنجایی که هیچ تحلیلگر نظامی در تصورش نبود در انجا عملیات می شود. شما فاتح ان جزایر هستید. تصرف اتفاق افتاد بیاید. ما همچنان در مرکز توجهات حضرت ولی عصر (عج) هستیم و به این شک نداریم.

سردار آتانی در ادامه تصریح کرد: به انقلاب های غیر دینی دنیا ادرس نمی دهم حیف است. انقلاب دو کشور دینی را عرض کنیم که امام زمان نداشت. امام بزگوار را نداشت. در ملت مشابه هستند اما در شانیت ملت ایران نبود. یکی از این ها انقلاب مصر است. مصری ها با همه دنیای عرب متفاوت هستند. کشور متمدنی هستند و جوهره فکری دنیای اسلام، علما و نویسندگانش هستند. این مصر بعد از سالیان سال با ان افتضاحی که در صحرای سینا به وجود امد و اسرائیل، فلسطین را تصرف و کاری نتوانستند بکنند. این مصر با تجربه انقلاب شما امد انقلاب کند.

وی اضافه کرد: در ایام انقلاب شما، ملت مصر انقلاب به پا کردند و همان کسی که خودشان خواستند را رئیس جمهور انتخاب کردند. اما امروز از انقلاب خبری نیست. محمد مرسی هم نیست به مرگ طبیعی هم مرد اما قبل از مردنش جای جلاد و شهید را عوض کردند. ۴۴ سال است می خواهند جای جلاد وشهید را در ایران مقتدر اسلامی عوض کنند اما اتفاق نمی افتد. این نقطه قدرت را بدانید کجاست. قدر نقاط قدرتمان را بدانیم. انقلاب دوم، انقلاب مردم الجزایر بود که مردمش ۸۰ درصد به انقلاب رای دادند و پیروز شدند. اما فرانسوی ها بر آنها غلبه کردند و اعلام کردند اخوانی ها را دستگیر کنید. همان شب همه رهبران الجزایر ترسیدند و انها را دستگیر کردند و بردند و کشتند و خبری از انقلاب الجزایر نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: این توصیف را مقام معظم رهبری فرمودند که شهیدان به ما اموختند که نترسیم. شما نیز نه در خیبرش ترسیدید نه در کربلای ۴ و نه والفجر ۸، چرا که ما اگر بنا داشته باشیم بمانیم، می مانیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها