خبرهای داغ:
شاهرود _قابت‌های والیبال بانوان کارگر کشور روز چهارشنبه با حضور ۶ تیم به میزبانی شاهرود در استان سمنان آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۹۱۱
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

آغاز مسابقات والیبال بانوان کارگر کشور در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، دبیر هیات ورزش‌های کارگری استان سمنان اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها به مدت سه روز با حضور تیم‌های کات شاهرود، مس‌سرچشمه کرمان، کارگری قزوین، گلستان، گیلان و گل‌کهر سیرجان، در شاهرود برگزار می‌شود.
جابر قمی با بیان اینکه ۱۲ داور از استان سمنان رقابت‌های والیبال بانوان کشور را قضاوت می‌کنند، ابراز کرد: هر تیم شامل ۱۲ والیبالیست، مربی و سرپرست در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.
قمی با اشاره به اینکه تیم‌ها در ۲ گروه سه تیمی با هم رقابت می‌کنند، اظهار کرد: بر اساس قرعه کشی شب گذشته، تیم‌های کات شاهرود، کارگری قزوین و گل‌کهر سیرجان در گروه یک و تیم‌های مس‌سرچشمه کرمان، گلستان و گیلان در گروه ۲ قرار گرفتند.
دبیر هیات ورزش‌های کارگری استان سمنان ادامه داد: این رقابت‌ها از امروز به مدت سه روز در سالن تختی شاهرود برگزار می‌شود.
او با بیان اینکه ۲ داور ملی هم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند، افزود: بازی‌های فینال و رده‌بندی مسابقات روز جمعه ۲۸ بهمن ماه برگزار می‌شود.
قمی با اشاره به اینکه ۱۵ تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند، ادامه داد: ۹ تیم به خاطر نامساعد بودن شرایط آب و هوایی از حضور در رقابت‌های والیبال بانوان کارگری کشور انصراف دادند.
به گزارش بسیج، ۱۴ باشگاه والیبال بانوان و ۲ بانوی داور ملی در شهرستان شاهرود فعالیت دارند. شاهرود بیش از ۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها