فرمانده سپاه روح الله گفت:حضور باشکوه ملت ایران علیرغم همه توطئه های دشمنان و فریب آنها در جنگ شناختی نشان داد این ملت عزیز راسخ برای فتح قله های بلند دارد
کد خبر: ۹۴۹۲۹۹۱
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در یادواره شهدای انقلاب اسلامی در مسجد امام حسین(ع) شهرک حضرت ولیعصر(عج) در اراک با اشاره به راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و حضور چشمگیر مردم در جشن ۴۴ سالگی انقلاب ، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ریشه در قلوب مردم دارد و در راهپیمایی ۲۲ بهمن ملت ایران بار دیگر هویت انقلابی بودن خود را به نمایش گذاشتند و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با آگاهی و بصیرت مردم‌ به یکی از حماسی ترین اتفاقات انقلاب تبدیل شد.

سردار کریمی با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن روز تولد و احیای اسلام ناب محمدی(ص) است، گفت: ملت ایران هرساله این تولد بزرگ را جشن می‌گیرند و امسال خیابان های کشور مملو از گام های بلند و قلوب استوار ملت ایران به سمت آینده درخشان ایران اسلامی و انقلابی بود.

وی افزود: حضور باشکوه ملت ایران علیرغم همه توطئه های دشمنان و فریب آنها در جنگ شناختی نشان داد این ملت عزیز راسخ برای فتح قله های بلند دارد و این حضور بار دیگر یاس و نا امیدی را برای دشمنان به ارمغان آورد و امید را در قلوب مستضعفین شکوفا کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور حماسی خود بار دیگر اراده های خود را به دشمنان تحمیل کرد ، افزود: این حضور بار دیگر نشان داد این ملت انقلابی است و اسلام، انقلاب و ولایت فقیه را دوست دارد و همواره وفادار به آرمان‌های شهدا است.

وی ادامه داد: حضور عزتمندانه مردم ایران در شنبه تاریخی توطئه های دشمنان در جنگ شناختی را خنثی کرد و دشمنان را دچار شوک راهبردی و شکستی خفت بار کرد و بار دیگر محاسبات غلط دشمنان نسبت به ملت ایران را به چالش کشاند.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب بار دیگر اهمیت جهاد تبیین برای نسل جدید و نوجوانان جامعه را برای ما بازخوانی می کند چراکه بیانیه گام دوم خود یک جهاد تبیین بود و امروز این فریضه مهم بسیار اهمیت دارد و باید آینده درخشان انقلاب اسلامی برای نسل جدید تبیین شود و این قطعا حرکت ملت به سمت آرمان ها و قله های بلند را شتابنده تر خواهد کرد.

ارسال نظرات