خبرهای داغ:

برگزاری همایش جهاد تبیین به همت ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان

همایش جهاد تبیین با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان ارسنجان و سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۶۹
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش جهاد تبیین با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان ارسنجان و سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم استان سمنان برگزار شد.

 جلسه حجت‌الاسلام ابراهیمی در این نشست گفت: اگر بخواهیم برای جامعه کار مفیدی انجام دهیم باید درک درستی از جامعه داشته باشیم .

وی نقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وحاج قاسم سلیمانی را در شناخت جامعه و ارتباط مستمر با مردم خیلی کمک کننده دانست و افزود:حاج قاسم به عمومیت ایران احترام می‌گذاشت و موقعی که پرچم ایران را آتش زدند گفت: ای کاش به جای پرچم ایران چند مرحله من را آتش می‌زدند.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت : دشمن در قضیه مهسا امینی با تجربه ای که از اغتشاشات قبلی داشت روی بحث اختلافی جامعه که همان گشت ارشاد بود مانور داد و با شبهه افکنی و دروغ پردازی که سالها با استفاده از رسانه ها در ذهن نسل جوان ما انجام داده بود، برای مدتی تعدادی جوان ونوجوان فریب خورده را به خیابان‌ها کشید.

وی در بحث اغتشاشات اخیر صدا و سیما را یکی از مقصران اصلی دانست که نتوانسته با برنامه های مفید و فراگیر مخاطبین را جذب کند و رسانه های خارجی از ضعف صدا و سیما استفاده کرده و با ایجاد دروغ و و شبهه مردم را فریب می‌دهند.

حجت الاسلام ابراهیمی بزرگترین نقطه ضعف دولت انقلابی را عدم ارتباط مؤثر با نخبگان و بیان دستاوردها ی دولت دانست و گفت:ما باید با الگو گیری از امامین انقلاب مردم را در انقلاب شریک کنیم و نباید در کارهای کشور دچار سیاسی بازی و مشکلات محاسباتی شویم.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی عده ای از مردم ایران منتقد هستند ولی برانداز نبوده و نظام و انقلاب را دوست دارند و بعضی مواقع یک برخورد نا مناسب در ادارات باعث میشود افراد از نظام و انقلاب و اسلام بدبین شوند.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان خطاب به مسئولان گفت : بنا به فرموده حضرت آقا هر کجا هستید آن جا را مرکز دنیا بدانید و خدمت به مردم را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و مطئن باشید در پیشرفت کشور و جلب نظر اقشار مختلف مردم به نظام اسلامی اثر گذار است.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت:آمریکا در زمینه ایدئولوژیک فقط ایران را تهدید خود دانسته و در زمینه نظامی با روسیه و در زمینه اقتصادی با چین در حال هماوردی است و برای مقابله با چین تمرکز چین را با حمایت از تایوان در زمینه اقتصادی گرفته ،با تقویت اوکراین و ناتو ،روسیه را تضعیف کرده‌ و تنها راه شکست جمهوری اسلامی ایران را فشار اقتصادی و اعتراض مردم از داخل حکومت واغتشاش می داند.

وی بیان کرد: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده اند با جنگ سخت و نیمه سخت قادر به شکست ایران نیستند و با همه امکانات خود و جنگ ترکیبی به سراغ مردم ایران آمده اند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ضمن اشاره به ریشه بدحجابی و بی حجابی در کشور گفت:امروز قسمت عمده ای از بی حجابی و کم حجابی اعتقادی نبوده، بلکه اعتراضی است.

وی ضمن تمجید از قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ سامانه ای قادر به رهگیری موشکهای پرسونیک نیست و این موشک‌ها حداقل ۵سال قبل تحویل انبارها شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود:دشمن پیشرفتهای ایران را از نقطه ضعف روایت میکند وماهم رسانه ای که مورد قبول همه مردم باشد نداریم و برای این ضعف رسانه ای باید چاره ای اندیشیده شود.

معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم استان سمنان گفت: امروز قدرت ایران طوری است که دشمن اذعان می‌کند پهبادهای آن سرنوشت جنگ دو قدرت بین المللی را در جنگ اکراین تغییر میدهد و ایرانیها باید به این موضوع افتخار کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی علت حضور ایران در خاورمیانه و حمایت از محور مقاومت را تشریح کرده و گفت: دشمنان چندین برابر ما در این زمینه هزینه کرده اند ولی امروز سوریه و عراق به دامان ایران برگشته است.

وی در پایان ضمن تمجید اقدامات مختلف دولت انقلابی گفت: دستاوردهای دولت در یکسال گذشته و حل زیرساخت مشکلات اقتصادی بیان نشده است و متاسفانه ارتباط خوبی بین مشاورین اقتصادی دولت و کف جامعه وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار