ساری-سردار اکبرنژاد با تصریح بر اینکه  ایران با گفتمان نوین انقلابی اسلامی و موقعیت ها قلب تپنده منطقه است، اضافه کرد:  ایران کشوری مستقل و آزاد و تمام مولفه های اقتصادی ،سیاسی و اجتماعی را دارا است.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۲۱
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

مشاور وزیر دفاع کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار اکبرنژاد مشاور وزیر دفاع  پیش از ظهر امروز در یادواره ۴۷ شهید منتسب به خانواده شهدای دانشگاه پیام نور مازندران که در پیام نور محمودآباد برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) با اشاره به اینکه شهیدان باید الگوی ما باشند ،گفت: خداوند می‌فرمایید ما نعمتی که به یک امت میدهیم پس نمی‌گیریم مگر امت قدرنشناس باشند.

سردار اکبرنژاد با بیان اینکه در حوزه سیاست خارجی تغییر و تحولات شگرف در حوزه ژئوپولتیک اتفاق افتاده است، افزود: این تغییرات موجب تغییر در جهان امروز شد به گونه ای که در آسیا قدرت جدیدی به نام چین اتفاق افتاد، در شرق اروپا روسیه و در جنوب غربی آسیا ایران.

مشاور وزیر دفاع در ادامه با بیان اینکه  این تحول در جنوب غربی آسیا برگرفته  از ۳ ضلع ایدئولوژی، مردم و رهبری است، خاطرنشان کرد: تلفیق این مثلث تشکیل یک هندسه قوی را رقم زده  است به گونه ای که ایران به یک بازیگر فعال با قدرت منطقه ای و تاثیرگذار بین المللی و جهانی تبدیل شده است.

سردار اکبرنژاد با تصریح بر اینکه  ایران با گفتمان نوین انقلابی اسلامی و موقعیت ها قلب تپنده منطقه است، اضافه کرد:  ایران کشوری مستقل و آزاد و تمام مولفه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را دارا است.

مشاور وزیر دفاع کشور

مشاور وزیر دفاع در ادامه با بیان اینکه اقتصاد اولین  موقعیتی است  که ایران در پیکره جهان اسلام دارد ، خاطرنشان کرد: امروز نفت و گاز در صنعت مدرن جهان موجب رشد و توسعه و تحول می شود که در اختیار ایران است.

به گفته سردار اکبرنژاد  شاهرگ حیاتی  جهان یعنی صنعت مدرن همین منابع نفت و گاز است  که ۸۰ درصد آن از تنگه هرمز است و ۷۰ درصد نفت جهان از این منطقه می باشد.

مشاور وزیر دفاع ادامه داد: موقعیت مهم ایران، موقعیت استراتژیک است که  ارتباط دهنده آفریقا و آسیا و بخشی از جهان از جاده ابریشم تا امروز حلقه اتصال در خشکی و دریا و هوا ایران است و سومین موقعیت ژئو استراتژیک است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها