خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم از ارسال ۶ محموله کمک به زلزله زدگان خوی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۴۹
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

۶ محموله کمک‌ سپاه قم به زلزله‌زدگان خوی ارسال شد

سردار محمدرضا موحد در گفت وگویی با اشاره به کمک های بسیج و سپاه قم به زلزله زدگان خوی، اظهار داشت: ۶ محموله از انواع کمک های مورد نیاز مردم زلزله دیده این شهرستان توسط سپاه و بسیج استان قم ارسال شده است.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم افزود: همچنین به همت بسیج و سپاه قم ۲ آشپزخانه در این شهرستان فعال و در هر وعده افزون بر ۲ هزار پرس غذای گرم در بین مردم توزیع می شود.
وی خاطرنشان کرد: پتو، بخاری برقی، لباس گرم، نان، کاپشن و غیره بخشی از اقلام ارسالی قم به شهرستان خوی در ارسال ۶ محموله است.

سردار موحد با اشاره به ارسال بیش از ۷۰ هزار قرص نان به زلزله زدگان خوی، تصریح کرد: همچنین با همکاری ستاد کریمه اهلبیت(ع) و خیرین نیز اقلامی مانند برنج، گوشت، نخود، لوبیا، عدس و غیره نیز تامین و ارسال شده است.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در پایان بیان داشت: قرارگاه حضرت معصومه(س) سپاه قم ۲ روز بعد از زلزله خوی در این شهرستان فعال شده و همچنان مشغول خدمات رسانی به مردم این شهرستان است.

گفتی است: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱:۴۴ شنبه، هشتم بهمن ماه شهرخوی و فیرورق در آذربایجان غربی را لرزاند که طبق گزارش‌ها، خسارت، مصدومان و بویژه قدرت آن بیش از زمین لرزه ۱۳ مهر و ۲۸ دی امسال و حتی اسفند سال ۱۳۹۸ این منطقه بود.

در این زمین لرزه سه نفر فوت و بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر مصدوم شدند، در این حادثه ۱۳ هزار و ۲۲۰ واحد مسکونی بین ۲۰ تا ۸۰ درصد خسارت دیدند که از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ واحد تخریبی هستند، پنج هزار و ۵۰۰ واحد دامی نیز خسارت دیده که یک هزار و ۵۰۰ واحد تخریبی هستند.

۶ محموله کمک‌ سپاه قم به زلزله‌زدگان خوی ارسال شد

۶ محموله کمک‌ سپاه قم به زلزله‌زدگان خوی ارسال شد

۶ محموله کمک‌ سپاه قم به زلزله‌زدگان خوی ارسال شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها