خبرهای داغ:
دشمن از تمام حربه‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد و در طول تاریخ هرگاه دشمنان یک ملت تیغ بر شاهرخ اقتصادی آن کشیده اند آن ملت از پای در آمده است اما شما ملت بزرگ ایران روی تاریخ را سفید کردید و با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال حیرت را به نگاه همگان ارزانی داشتید.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۱۸
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان حجت الاسلام راستگو امام جمعه شهر قهستان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه شهید رجایی قهستان گفت:دشمن از تمام حربه‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد و در طول تاریخ هرگاه دشمنان یک ملت تیغ بر شاهرخ اقتصادی آن کشیده اند آن ملت از پای در آمده است اما شما ملت بزرگ ایران روی تاریخ را سفید کردید و با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال حیرت را به نگاه همگان ارزانی داشتید.
امام جمعه قهستان ادامه داد:رهبر معظم انقلاب در تشریح حضور شما مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن عباراتی را به کار بردند که ضمن اینکه که همواره ایشان از استقامت و بصیرت و حضور مردم در میدان دفاع از نظام و انقلاب تشکر کرده‌اند اما این بار عبارت تعظیم در برابر ملت ایران را به کار بردند که خود نیاز به تحلیل و تفسیر دارد.
حجت‌الاسلام راستگو ضمن تشکر از این حضور مردم خصوصاً در بخش قهستان گفت:آنها که دم از رویگردانی مردم از نظام و انقلاب می‌زدند چه در داخل و چه خارج کشور واقیعت را در میدان ببینده چگونه مردم بعد از 44سال از انقلابشان سالگرد از را پرشور تر از هر سال برگزار کردند.
امام جمعه قهستان در پایان از تلاش‌ها و زحمات فرمانده سابق حوزه شهید رجایی قهستان تشکر و حمایت مردم و بسیجیان از وی را نشانکر فعالیت و زحمات آقای براتی دانست و برای فرمانده جدید حوزه مقاومت آرزوی موفقیت کرد.
حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی قهستان قدمتی به از ابتدای انقلاب اسلامی دارد و در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصاً در ایام دفاع مقدس بیشتر اعزام رزمنده به جبهه‌ها ی حق علیه باطل را داشته است

ارسال نظرات
پر بیننده ها