جشن 44سالگی انقلاب در روستای حمزه بخش دشت عباس دهلران با حضور فرماندار ویژه و جمعی از مسئولین برگزار شد
کد خبر: ۹۴۹۳۲۲۵
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،آئین جشن۴۴سالگی انقلاب،با حضور امام جمعه دهلران،فرماندار ویژه،سرهنگ خاسرو جانشین فرماندهی سپاه ناحیه،بخشداردشت عباس ،جمعی ازمسئولان شهرستان،شیوخ و اعراب منطقه،در روستای حمزه برگزارشد.

امام جمعه با تبریک دهه فجر و دعوت از مردم برای حضور درراهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ولایت مدار بخش دشت عباس در اغتشاشات اخیر بخوبی بصیرت و ولایت مداری خود را نشان دادند.

موسوی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها حرف های بسیاری برای گفتن داریم و دیگر مستعمره شرق و غرب نیستیم و خبری از وابستگی به بیگانگان مثل زمان شاه نیست ودستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و دفاعی برجسته است.

دکتر صادقی در جشن ۴۴ سالگی انقلاب در جمع مردم روستای حمزه دشت عباس با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب تمامی سرمایه های کشور در اختیار بیگانگان بود و آنها برای ما تصمیم می گرفتند و شرع مقدس اسلام هم در حاشیه قرار گرفته بود.

وی افزود: عمران و آبادانی و پیشرفت هایی که اکنون در اقصی نقاط کشور مشاهده می شود، از نعمت های این نظام است ، چراکه استقلال به معنای واقعی در ایران اسلامی حاکم شده و امروز در همه عرصه ها شاهد پیشرفت با تکیه بر توان جوانان این سرزمین هستیم.

اجرای شعر و سرود و یزله از دیگر برنامه های 44 سالگی انقلاب در روستای حمزه دشت عباس بود.
در این جشن دهه هشتادی ها و نودی ها با ترسیم پرچم کشورمان بر صورت خود و حمل آن حضوری برجسته و البته پر رنگ داشتند.

ارسال نظرات