فرماندهی انتظامی شهرستان تنگستان در دیدار با خبرنگاران این شهرستان گفت:امروز خبرنگاری فراتر از شغل سخت حرفه پرخطر و تاثیرگذاری است که می تواند با اقدام به موقع جامعه را متحول کند.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۲۷
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

خبرنگاران شهرستان تنگستان به دیدار بافرماندهی انتظامی این شهرستان رفتند

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سرهنگ عظیم نیکوکار فرماندهی انتظامی شهرستان تنگستان در دیدار با خبرنگاران شهرستان تنگستان گفت:خبرنگاران نقش موثری در جهت دهی و تنویر افکار عمومی دارند .

فرماندهی انتظامی شهرستان تنگستان در ادامه ضمن تشکر از حضور خبرنگاران شهرستان دراین دیدار وتقدیر از زحمات آنها در دهه مبارک فجر افزود:به‌طور قطع جهان مدرن و دنیای جدید بدون خبر بی‌معنی است. جان جامعه و روح آگاهی و آزادی خبر است و قاعدتاً خبر و خبرنگار به‌عنوان یکی از ارکان مهم جامعه مدرن هستند.

سرهنگ عظیم نیکوکار با بیان اینکه رسالت خبرنگاری در جامعه از جایگاه مقدس و والایی برخوردار است تأکید کرد: این قشر در مقابل شرایط کنونی جامعه مسئولیت‌های خطیری برعهده دارند.

سرهنگ نیکوکار با اشاره به اهمیت و جایگاه خبرنگار وروابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمان ها ونهادهای حکومتی اظهار کرد: مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت کار رسانه می فرمایند "اگر زحمات شماخبرنگاران نبود، این لحظه ها هرگز ماندگارنمیشد"؛ بر این اساس ما میدانیم که امروز ماندگاری و ثبت لحظات و تاریخ وقایع به دست خبرنگاران رخ میدهد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه اخلاق در فعالیت های رسانه ای بیان کرد: اصل اخلاق رسانه ای حلقه مفقوده ای است که متاسفانه امروز ما در بخش های مختلف جامعه شاهد آن هستیم که رسانه نیز از آن مصون نمانده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان تنگستان درپایان از خبرنگاران شهرستان درخواست کردند که: خبرنگاران و فعالان مطبوعات برای انعکاس اخبار واقعی از منابع دقیق استفاده کنند و مدیریت اجتماعی انتظامی شهرستان مهمترین منبع اطلاعات صحیح وآماده همکاری با آنها است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات