خبرهای داغ:
نمایشگاه بچه‌های انقلاب باهدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به همت بسیجیان پایگاه شهید مشی حوزه بسیج شهید بهشتی(ره) قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۸۹
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

«نمایشگاه بچه‌های انقلاب»؛استفاده از زبان هنر برای تبیین دستاوردهای انقلاب

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، چهارمین دوره نمایشگاه بچه‌های انقلاب به همت بسیجیان پایگاه شهید مشی و مشارکت موسسه فرهنگی النبا العظیم در ۵ غرفه و  با قالب هنرهای نمایشی برپا شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) در حاشیه بازدید از این نمایشگاه بابیان اینکه مأموریت بسیج جهاد تبیین است، یکی از راه‌های مؤثر این جهاد را استفاده از زبان هنر بیان کرد‌.

سرهنگ امیر جعفری ضمن ابراز خرسندی از برپایی این نمایشگاه و فعالیت جهادی بسیجیان در اجرای این برنامه از تلاش‌ها و خدمات بسیجیان قدردانی کرد.

سرهنگ بادینلو مسئول فرهنگی سپاه استان قم بابیان ضرورت برپایی این نوع فعالیت‌های تبیینی توسط پایگاه‌های بسیج بر هم‌افزایی پایگاه‌های بسیج، الگوبرداری از این نوع برنامه‌ها و گسترش آن در سطح استان تأکید کرد.

نمایشگاه بچه‌های انقلاب از ۱۹ الی ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به همت بسیجیان پایگاه شهید مشی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی و با مشارکت موسسه فرهنگی النبأ العظیم باهدف بازخوانی جنايات مستکبران، تبیین اهداف امام خمینی(ره) و زمینه‌های ایجاد انقلاب اسلامی و دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی ایران در مسجد ۱۴ معصوم(ع) بنیاد برگزار شد و با استقبال و بازدید ۱۰۰۰ نفر از مردم و مسئولان استان به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/حسینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها