خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین:

برگزاری کارگاه توانمندسازی جهاد تبیین برای مربیان طرح های تربیتی

سرهنگ رسولی گفت : پاسخ به جریان تطهیر پهلوی،جنگ ترکیبی، انسان رباتیک(جنگ شناختی) ، دستاوردهای انقلاب و کارآمدی اقتصادی از جمله برنامه های این دوره است .
کد خبر: ۹۴۹۳۳۲۷
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

قزوین؛سرهنگ ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: توانمندسازی فرماندهان واحدها و مربیان طرح های تربیتی بسیج دانش‌آموزی یکی از برنامه ها و ماموریت‌های این سازمان به شمار می رود که با همکاری معاونت تعلیم و تربیت بسیج کارگاه ۲ روزه توانمندسازی ویژه مربیان طرح های تربیتی در روزهای پنجشنبه ۲۷ و جمعه ۲۸ بهمن ماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با حضور اساتید کشوری در حال برگزاری است.

رسولی فر درخصوص موضوعات و سرفصل مورد تدریس در این دوره افزود: در این دوره و کارگاه موضوعات و سر فصل های متنوعی برای شرکت کنندگان ارائه خواهد شد که از جمله می‌توان به معجزه ارتباط (ارتباط موثر)،پاسخ به جریان تطهیر پهلوی،جنگ ترکیبی، انسان رباتیک(جنگ شناختی) ، دستاوردهای انقلاب و کارآمدی اقتصادی نظام اشاره کرد.

رسولی فر اضافه کرد: امروز توانمندسازی و برگزاری کلاسهای و دوره های آموزشی برای مربیان طرح های تربیتی که مخاطبین آنها دانش آموزان هستند اهمیت ویژه ای دارد و موجب ارتقاء مهارت فرماندهان خواهد شد .

وی در ادامه پایان داشت: کلاسهای این دوره ۲ روزه هم بصورت همایشی،تجمیعی و هم بصورت کلاسهای تخصصی برگزار می شود تا مربیان در یک ارتباط دو طرفه سوالات و مباحث خود را مطرح کنند.در این کارگاه ۱۵۰ مربی و معلم از استان حضور دارند .
انتهای پیام ۱۰۰۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها