فرمانده سپاه البرز در آیین اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیجیان البرز، گفت: قرآن، کتاب هدایت و نقشه راه همه مسلمانان در طول تاریخ است.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۴۴
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در آیین اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیجیان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، گفت: تقارن اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیحیان با مبعث نبی مکرم اسلام(ص) که بزرگ‌ترین معجزه اش قرآن مجید بود، تقارن مبارکی است.

حیدرنیا با بیان اینکه در طول تاریخ قرآن مجید تنها کتابی است که کسی نمی تواند در صحت و دقتش شک و شبهه وارد کند، گفت: این کتاب آسمانی هدایت و نقشه راه همه مسلمانان در طول تاریخ است.

به گفته وی، قرآن کتاب نور و هدایت است. خط به خط، کلمه به کلمه و حرف به حرفش نور است. وی افزود: هر بار قرآن را تلاوت می کنیم برای ما یک زیبایی دلنشینی دارد و همه این زیبایی ها از معجزات قرآن مجید است.

فرمانده سپاه البرز گفت: در طول تاریخ خداوند متعال خودش حافظ قرآن بوده و قرآن کلام زیبایی ست که خداوند به بندگانش منت نهاده و چه زیبا در قرآن با ما سخن می گوید:" یا ایها الذین آمنوا". وی مطرح کرد: خداوند متعال اینچنین زیبا بندگان، مومنین و کسانی را که ایمان آورده اند مورد خطاب و مخاطب قرار می دهد.

علیرضا حیدرنیا با بیان اینکه مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین جهان خودشان از افرادی هستند که در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی راهنما و راهگشا هستند، عنوان کرد: خداوند به همه ما لطف کرده و ما را در حکومت و نظامی قرار داده که ولایی، خدایی و الهی است و افتخارش این است که در سراسر حکمرانی اش قرآن جاری است.

وی تصریح کرد: چیزی که امروز باعث گرفتاری برخی از مسلمانان و کشورهای مسلمان منطقه شده است، دوری از قرآن است. حیدرنیا ادامه داد: قرآن کتاب هدایت و نقشه راه همه مسلمانان در طول تاریخ است. فرمانده سپاه البرز تاکید کرد: اگر همه ما به بهترین پناه خودمان یعنی قرآن بازگردیم می توانیم همه مشکلات را در این دنیای سراسر زرق و برق و مادی حل کنیم.

وی در پایان گفت: از همه دست‌اندرکاران و اساتید قرآنی در سپاه و جامعه بسیجیان برای برگزاری این همایش بزرگ و سراسر نور قرآنی تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات