خبرهای داغ:
امام جمعه شهر شهید چمران گفت: بعد از خلق حماسه پرشکوه راهپیمایی 22 بهمن حالا نوبت مسئولان است که به پاس ایستادگی این ملت عزیز و مقتدر، شبانه‌روزی به دنبال حل مشکلات مردم و خدمت به آنان باشند.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۴۹
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

حجت‌الاسلام جاسم عبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر چمران با تبریک سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) اظهار کرد: توجه به فلسفه بعثت و بازگشت به اصول مورد تأکید پیامبر اکرم(ص) لازمه تحقق جامعه آرمانی و مدینه فاضله است.

وی افزود: بعثت نبی مکرم اسلام سرآغاز تحول فکری و عقیدتی بشریت است، مبعوث شدن آن حضرت به عنوان آخرین فرستاده الهی برای هدایت بشر جاهل، اوج رحمت الهی برای زمین و آسمان است، اگر بشر به فلسفه بعثت آگاهی پیدا کند و به معارف نبوی رجوع کند، سعادت دنیوی و اخروی خود را تضمین کرده است.

امام جمعه شهر شهید چمران خاطرنشان کرد: هدف از بعثت رسول اکرم(ص) هدایت بشر به سمت اخلاق، محبت، صمیمیت و برادری است و پیامبر آمد تا مکارم اخلاقی را به کمال برساند.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال وظیفه مسئولان در خدمتگزاری به مردم را سنگین‌تر کرد.

عبادی تصریح کرد: حضور حماسی مردم شریف ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از ارتباط معنوی و الهی با ولایت است و بار دیگر ثابت کرد، مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

امام جمعه شهر شهید چمران در ادامه یادآور شد: با وجود همه توطئه‌های استکبار علیه نظام مقدس اسلامی، ملت بزرگ ایران نشان دادند که همچنان بر آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و دشمنان این بار هم در محاسبات خود دچار اشتباه شدند و این ملت با بصیرت انقلابی خود دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی عنوان کرد: دشمنان سال‌هاست برای ضربه زدن به نظام اسلامی هزینه می‌کنند اما نتوانسته‌اند در حرکت پرشتاب پیشرفت، عزت و اقتدار این کشور خللی وارد کنند. دشمن می‌گوید نظام اسلامی به بن‌بست خورده که رهبر معظم انقلاب اسلامی جواب محکم و قاطع به این توهم داده و فرموده‌اند که اگر نظام اسلامی به بن‌بست خورده چرا این همه هزینه می‌کنند.

امام جمعه شهر شهید چمران گفت: آنها می‌دانند که امروز جمهوری اسلامی با وجود همه مشکلات، کشوری مقتدر و صاحب سخن در جهان شده است. بعد از خلق این حماسه پرشکوه حالا نوبت مسئولان است که به پاس ایستادگی این ملت عزیز و مقتدر، شبانه‌روزی به دنبال حل مشکلات مردم و خدمت به آنان باشند.

عبادی تأکید کرد: مردم عزیز ما لایق بهترین‌ها هستند و مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و با بهانه‌تراشی و بی‌حالی فرصت خدمتگزاری را از دست ندهند. امروز هرکسی در هر مسند و مسئولیتی قرار دارد بداند خط مقدم، بالاترین نبرد با دشمنان و مأیوس کردن آنان، خدمت صادقانه به مردم است.

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها