خبرهای داغ:

وفاداری مردم به نظام اسلامی وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند

امام جمعه رامهرمز گفت: وفاداری مردم به نظام اسلامی وظیفه مسئولان و دست اندرکاران امور کشور را بیش از پیش سنگین می‌کند که می‌بایست با همت و دقت بیشتری به مردم خدمت کنند.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۵۰
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

حجت‌الاسلام سید محمدحسین میری امام جمعه رامهرمز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن توصیه خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: خدای تبارک و تعالی انسان را به‌عنوان اشرف مخلوقات قرار داد و بر این اساس است که مسجود فرشتگان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا از سوی خداوند برای رسیدن به مقام واقعی برای انسان سبک خاصی در زندگی قرار داده شد که به آنچه باید باشد برسد.

امام جمعه رامهرمز با تبریک عید سعید مبعث بیان کرد: در میان انبیای الهی بعثت پیامبر اسلام(ص) از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که زمان و مکان آن دقیقا مشخص است.

وی خاطرنشان کرد: با این بعثت روح انسان و واقعیت انسان مجددا احیا شد و این تعبیر قرآن است که بعثت پیامبر(ص) را منتی بزرگ از جانب خدا بر بشر دانسته و فرمود به آن چه پیامبر شما را فرا می‌خواند لبیک گویید تا شما را زنده گرداند.

میری اضافه کرد: پیامبر(ص) حامل پیامی است که جز از طریق وحی امکان رسیدن به آنها وجود ندارد و عقل بشر را به شناخت آنها راهی نیست و افرادی که تاکید بر عقل و بی‌نیازی از وحی دارند به بیراهه رفته و دچار گمراهی خواهند شد.

امام جمعه رامهرمز با اشاره به حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشکر از مردم گفت: این راهپیمایی جلوه روشن از بیانات رهبر انقلاب دارد که فرموده بودند محاسبات دشمن با این راهپیمایی شکست خورد و افزایش سرمایه اجتماعی انقلاب و نظام اسلامی را در پی داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی رامهرمز تصریح کرد: حضور مردم از تمام اقشار و اصناف در راهپیمایی علی‌رغم وجود معضلات اقتصادی و معیشتی بیانگر وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب است و این وفاداری وظیفه مسئولان و دست اندرکاران امور کشور را بیش از پیش سنگین می‌کند که می‌بایست با همت و دقت بیشتری به مردم خدمت کنند.

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار