خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده هوا وفضای سپاه:

ایران به ابرقدرت بزرگ نظامی تبدیل شده است

مشاور عالی فرماندهی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های شگرف نظامی کشور از ابتدای پیروزی انقلاب، گفت: ایران هم اکنون به یکی از ابرقدرت های نظامی جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۹۶
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

ایران به ابرقدرت بزرگ نظامی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج قم، سردار علی بلالی در مراسم یادبودشهدای پدافند هوایی لشکر۱۷ علی بن ابی طالب (علیه السلام)در پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (علیه السلام)، طی سخنانی بیان کرد:

سردار بلالی تصریح کرد: ما درزمان دفاع مقدس امکانات بسیار ناچیزی داشتیم درقبال رژیم بعث که چندین کشور پشتیبان آن بودند و بهترین امکانات را در اختیارش قرار می داند.

وی اضافه کرد: با این وجود در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله با رشادت رزمندگان و فرماندهانی همچون امیر ستاری که  در عملیات والفجر8با تفکرات روشنفکرانه بیش از هفتاد هواپیمای عراقی رو سرنگون کرد باعث غلبه ما بردشمن شد.

سردار بلالی همچنین با قدردانی از برپایی یادواره شهدای پدافند هوایی لشکر 17 سپاه قم و با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، گفت: هر چقدر هم که از دوران دفاع مقدس نباید یاد خاطره شهدا فراموش شود.

مشاور عالی فرماندهی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان ابراز داشت: دفاع مقدس گنجی است که باید آن را استخراج کرده و روز به روز درس های جدیدی از آن گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار