خبرهای داغ:
سرهنگ رحیمی با صدور پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان هرند بابت برگزاری باشکوه اولین یادواره سرداران و شهدای این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۰۶
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج هرند ؛ سرهنگ پاسدار محمد رحیمی با صدور پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان هرند از برگزاری باشکوه اولین یادواره سرداران و شهدای این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در پیام خود آورده است:

((بسم رب الشهدا والصدیقین))

وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ؛ (آل عمران، 169)‏

شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند این ارمغان آسمانی را، به پاک ترین جهادگران در راه خویش عطا می نماید و الحق سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان و زنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم . ما جاماندگان از قافله کاروان عاشورایی برخود لازم میدانیم تا از شهداء این آیه ‏های مجسم ایثار و اخلاص سخن بگوئیم و از دریای بیکران علم و معرفت ایشان برای رسیدن به قله های پیشرفت وسعادت اخروی خویش توشه برداریم .

قطعا به تصویر کشیدن آرمان های شهدا و ایثارگری این جوانان عاشق شهادت، با گفتمان میثاق شهدا و ارائۀ الگوی ارتباطی میان مردم و شهدا امکان پذیر خواهد بود لذا هر چه بیشتر در این آموزه ها تعمق و تفکر گردد، می توان به نتایجی بهتری دست یافت و در راستای تحقق شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی می توان بر مشکلات فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی فائق آمد و یقیناً این مهم دور از دسترس نیست. لیکن تحقق این امر نیازمند تعمیق در مولفه های ایثار و شهادت است تا بتوان با پرهیز از منحصر نمودن فرهنگ ناب دفاع مقدس و گفتمان متعالی شهادت در برخی نمادها کلیشه ای و شعاری بیش از پیش در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم.

برگزاری اولین یادواره سرداران و شهدای شهرستان هرند ، فرصتی برای انتقال پیام این عزیزان به هزاران مرد و زن و معرفی نقش و جایگاه شهرستان هرند در دوران دفاع مقدس است.

بدینوسیله اینجانب به مصداق :

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بر خود لازم میدانم اولاً ازحضور شوق انگیز و دلگرم کننده اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان هرند ، علماء و روحانیون همیشه در صحنه ، خانواده های معظم شهداء ، جانبازان و ایثارگران ، کشاورزان عزیز ، بسیجیان سر افراز و جوانان پر شور و شعور و انقلابی ، هیئات مذهبی و مهمان ویژه این مراسم سردار فدا فرمانده محترم سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان را گرامی داشته و ثانیاً از کلیه دست اندرکاران، دلسوزان و نیروهای خدوم و ارزشی شهرستان به ویژه ستاد یادواره شهدای شهرستان ، فرماندار ، امام جمعه ، مسئولین ادارات و بنیاد شهید شهرستان ، حوزه های مقاومت بسیج ، بخشدار بخش اژیه ، شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها ، بخش ها و روستاهای شهرستان ، دهیاران ، خیرین و بسیجیان عزیز و سایرین که در برگزاری شایسته این مراسم تلاش نموده اند، تشکر و قدردانی نموده و این زحمات با ارزش آنها را ارج نموده و ان شاءالله موجبات تجدید بیعت ملت عزیز و شهید پرور شهرستان هرند با آرمان های امام و شهیدان و ناامیدی دشمنان قسم خورده و تداوم راه اسلام و قرآن و انقلاب باشد.

ومن الله التوفیق

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها