خبرهای داغ:
با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شاهین شهر راز مفقودی ۱ ماهه مردی ۳۶ ساله با شناسایی و دستگیری قاتلش برملا شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۵۴
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: اواخر دی ماه سال جاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن مردی ۳۶ ساله که با خودروی شخصی برای رفتن به محل کار خود از منزل خارج و ناپدید شده بود بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده، سرنخ‌هایی در خصوص احتمال اینکه فرد مفقود شده به قتل رسیده باشد به دست آوردند و با این فرضیه تحقیقات تخصصی خود را با پرس و جو از افراد مطلع تا حصول نتیجه ادامه دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: سرانجام پس از ۲۶ روز تلاش شبانه‌روزی پلیس با شناسایی و دستگیری شاگرد ۲۸ساله مقتول مشخص شد این فرد در مسیر حرکت به محل کار، با شلیک کلت کمری صاحب کار خود را به قتل رسانده و سپس جسدش را به چاه قناتی در حومه شاهین شهر انداخته و خودروی او را نیز پس از فک پلاک در منزل یکی از دوستانش مخفی کرده است.

ثابت راسخ افزود: در واکاوی علت و انگیزه متهم مشخص شد، وی به دلیل کینه‌ای که به واسطه اختلافات قبلی از صاحب کار خود داشته یک قبضه اسلحه تهیه و دست به این جنایت زده و سپس اسلحه را مفقود کرده بود.

وی خاطر نشان کرد: روز گذشته جسد مقتول از چاه بیرون آورده و به پزشکی قانونی منتقل و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها