خبرهای داغ:
جشن عید مبعث پیامبر(ص) در مصلی نماز جمعه پیامبر اعظم(س) سردشت زیدون برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۸۵
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

جشن عید مبعث پیامبر(ص) در مصلی نماز جمعه پیامبر اعظم(س) سردشت زیدون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهبهان؛ سرهنگ روح الله قاسمی خشاب فرمانده سپاه بهبهان با تبریک عید مبعث عنوان کرد: یکی از هدف های مهم بعثت و بر انگیخته شدن رسول اکرم (ص) از سوی خداوند متعال، انسان سازی و اصلاح نفوس جامعه است. حوزه شهید بهروزی در سردشت زیدون اقدام به برگزاری برنامه ای معنوی برای این روز فرخنده زده که همراه بود با سخنرانی و مولودی خوانی و در آخر برنامه مسابقه ای انجام شده و جوایزی به نفرات اهدا شد.

توزیع ۲۰۰ پرس غذا به مناسبت عید مبعث در بهبهان

همچنین به مناسبت عید مبعث تعداد ۲۰۰ پرس غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهبهان؛ سرهنگ روح الله قاسمی خشاب فرمانده سپاه بهبهان عنوان کرد:
به همت محرومیت زدایی حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی( سپاه بهبهان) به مناسبت عید مبعث و با همکاری گروه جهادی پایگاه مقاومت امام حسن عسکری( ع ) تعداد ۲۰۰پرس غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.
وی افزود: همه ما در زندگی فردی و اجتماعی خودمان، در معاشرت ها، رفتار های خودمان باید از آن حضرت الگو بگیریم. مبعث نبی گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم انقلاب بزرگ علیه جاهلیت، گمراهی، فساد و تباهی است.

 

از کتاب خطی دعای کمیل در بهبهان رونمایی شد

همچنین این مراسم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اساتید و هنرجویان انجمن خوشنویسان بهبهان در خانه فرهنگ برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهبهان؛ سرهنگ روح الله قاسمی خشاب فرمانده سپاه بهبهان عنوان کرد: در مراسمی که در خانه فرهنگ برگزار شد از کتاب خطی دعای کمیل رونمایی شد. این مراسم با حضور هنرجویان انجمن خوشنویسی بهبهان برگزار شد و از هنرجویان جدیدالورود نیز تقدیر به عمل آمد.
قاسمی خشاب افزود: اميرالمؤمنين (ع) مى فرمايد: او وجود مباركى است كه نسبت به بندگانش كمترين ستمى روا نمى‌دارد، نه در دنيا و نه در آخرت، كمبودها، نقص ها و عيب ها هم در هر شكلى كه در زندگى مردم رخ نشان مى دهد كارخانه توليدش را خود مردم مى دانند.
خيلى حرف زيبايى است، اميرالمؤمنين (ع) اعتقادش اين است كه عيب هاى زندگى، نقص هاى زندگى، كمبودهاى زندگى، مشكلات زندگى و دردهاى زندگى را با عادل شدن معالجه كنيد، و الا تا در جامعه ستم هست طبعات ستم هم خواهد بود، آثار ستم هم خواهد بود.
رهايى از آثار ستم به اين است كه همه تصميم بگيرند آدم‌هاى پاكى بشوند، انسان هاى عادلى بشوند، انسان هاى با انصافى بشوند.

 

برگزاری مراسم جشن عید مبعث توسط پایگاه فاطمه بنت اسد بهبهان

همچنین مراسم جشن عید مبعث پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) از سوی پایگاه فاطمه بنت اسد (س) حوزه کوثر در مسجد خاتم الانبیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهبهان؛ سرهنگ روح الله قاسمی خشاب فرمانده سپاه بهبهان عنوان کرد: جشن عید مبعث با حضور خواهران بسیجی و با سخنرانی و مولودی خوانی و سرود در مسجد خاتم النبیا توسط پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد از حوزه مقاومت بسیج کوثر برگزار شد.
در این مراسم مسابقات متنوعی همراه با اهداء جوایز از سوی پایگاه فاطمه بنت اسد اجرا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها