ساری- فرمانده سپاه آمل گفت: ۲ کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر امروز از حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان با بدرقه جمعی از مسئولان راهی سرزمین ایثار و مقاومت شدند.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۲۰
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

۸۰ دانش آموز از هزار سنگر راهی سرزمین ایثار و مقاومت شدند

خبرگزاری بسیج، سرهنگ داغمه چی پیش از ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار بسیج در آمل از اعزام ۸۰ دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد و گفت:  دانش‌آموزان در این سفر معنوی که پنج روزه است،   از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در شوش، اندیمشک، شلمچه، دهلاویه، هویزه، خرمشهر و طلائیه بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه به دلیل همزمانی ماه رمضان با تعطیلات نوروزی، راهیان نور در تا پایان اسفند ماه برگزار می شود، افزود: در مرحله بعدی ۴۰۰ نفر از  بسیج محلات زائر شهدا می‌شوند.

سرهنگ داغمه چی از اعزام بیش از  ۳۰۰ دانشجوی آمل هم به راهیان نور خبر داد و اضافه کرد: از  ۱۶ اسفندماه دانشجویان عازم سرزمین نور می‌شوند.

فرمانده سپاه آمل در ادامه هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد:  اردوی راهیان نور یک اردوی بیصریتی، فرهنگی  و معرفتی است و مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا در مناطق جنور هم موزه بزرگ حماسه‌سازی مردان و زنانی است که تا پای جان از این کشوردفاع کردند.

۸۰ دانش آموز از هزار سنگر راهی سرزمین ایثار و مقاومت شدند
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها