خبرهای داغ:
رزمایش جهادگران فاطمی ۲ جهت ارائه خدمات مختلف مهندسی به مردم توسط بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز گردید.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۲۵
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

 

 مهندس پور بهرامی مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته مهندس گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با محوریت و نقش آفرینی گروه های جهادی تخصص محور در آستانه روز مهندس و اعیاد شعبانیه جهت ارائه خدمات مختلف مهندسی به مردم توسط بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان  آغاز گردید.

پوربهرامی گفت: این رزمایش از تاریخ یک شنبه ۳۰ بهمن ماه به صورت ویدیو کنفرانس در سرتاسر کشور و با رمز مبارک یا حسین (ع) آغاز گردیده و به مدت یک هفته تا ۶ اسفند ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این رزمایش برنامه هایی از قبیل برگزاری میز خدمت و ارائه مشاوره فنی مهندسی به مردم، اعزام گروه های جهادی تخصصی به مناطق مختلف استان، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی با مشارکت سازمان بسیج سازندگی استان، حمایت از طرح های علمی و پژوهشی مهندسین، برگزاری نشست اخلاق مهندسی، همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه عوامل ساختمانی و توزیع کمک های مومنانه توسط انجمن مهندسین خیر به اجرا در خواهد آمد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان در پایان گفتگو تصریح کرد: حسن ختام این رزمایش همایش روز ملی مهندس خواهد بود که روز شنبه ۶ اسفند ماه برگزار می گردد و بناست در این برنامه از گروههای جهادی، مهندسان نمونه و خانواده معظم شهدای جامعه مهندسی تجلیل به عمل آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها