خبرهای داغ:
در بازدید فرمانده سپاه قم از پایگاه مقاومت سمیه مطرح شد؛
فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم گفت: برغم‌ توطئه‌های مستمر دشمنان؛ انقلاب اسلامی با وجود برخی مشکلات اقتصادی در نقطه مطلوبی ایستاده و روند رو به رشدی را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۳۷
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

انقلاب اسلامی در نقطه مطلوب و روبه رشدی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد در ادامه سرکشی و بازدید از پایگاه مقاومت بسیج حضرت سمیه در محله شیخ آباد، افزود: برغم‌ توطئه‌های مستمر دشمنان اما انقلاب اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی در نقطه مطلوبی ایستاده و روند رو به رشدی را دنبال می‌کند.

وی  با اشاره به شکست توطئه‌ های خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به معنای واقعی کلمه در وضعیت استیصال قرار گرفتند و در برابر نظام مقدس اسلامی به دست و پا افتاده اند‌.

سردار موحد یادآور شد: بسیج و سپاه در بسیاری از امور پای کار بوده و کمبودها و کاستی های دستگاه های دیگر را برغم کمبود اعتبارات و امکانات با اخلاص و ایثارگری برطرف می کنند.

وی با بیان اینکه حجم اصلی اقدامات و برنامه‌های بسیج توسط کمک های مردم و خیرین انجام می گیرد، گفت: مردم متدین و قدرشناس قم همیشه پشتیبان انقلاب و بسیج بودند.

فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب (ع) با تاکید بر برنامه سپاه استان برای تقویت و ارتقای کمی و کیفی حلقه‌های صالحین، یادآور شد: با توجه به تراکم جمعیت ونیاز به برنامه های بیشتر در حوزه فرهنگی، اجتماعی و خدمات رسانی؛ محدوده این پایگاه بعنوان یک محله مجزا محسوب شود.

سردار موحد با اشاره به ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر، ابراز داشت: بوستان‌های این منطقه باید برای حضور ایمن و آرامش بخش خانواده ها آماده شده و زمینه های لازم برای توسعه مشاغل خانگی در نظر گرفته شود.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت حمایت از خانه های سبز و اعتماد، ابراز داشت: از طریق دبیرخانه قرارگاه 19 دی و کمیته اجتماعی این قرارگاه برای حضور اثرگذار در سطح مدارس منطقه شرایط و هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش صورت گرفته است.

انقلاب اسلامی در نقطه مطلوب و روبه رشدی قرار دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها