خبرهای داغ:

فراخوان گردان و دسته رزمی در پایگاه بسیج سرخه برگزار شد

فراخوان گردان و دسته رزمی همراه با نشست بصیرتی و کارگاه شناسایی مواد مخدر در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۶۶
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، فراخوان گردان و دسته رزمی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: فراخوان گردان و دسته رزمی همراه با نشست بصیرتی با حضور اعضای گردان و دسته رزمی در این پایگاه مقاومت برگزار شد.

او افزود: همچنین کارگاه شناسایی و پیشگیری از مواد مخدر از دیگر برنامه های این فراخوان گردان و دسته رزمی که با استقبال خوبی از سوی بسیجیان همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: نشست هم اندیشی ارکان صندوق قرض الحسنه مردم یار و اشتغال زایی جهت کارگشایی و اعطای وام به افراد عضو صندوق در جهت هماهنگی و برنامه ریزی های هرچه بیش تر انجام شد.

فیض با اشاره به برگزاری طرح ولایت همراه با نشست بصیرتی گفت: این برنامه و مجمع سرگروها همراه با نشست بصیرتی با موضوع گام دوم انقلاب با سخنرانی محبوبه مهدوی نژاد با حضور سرگروه های صالحین و نقش آفرین و مربی پایگاه برگزار شد.

او یادآور شد: مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در پایگاه با قرائت زیارت آل یاسین و دعاهای ماه رجب همراه با مداحی و روضه خوانی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها