زنجان-فرمانده سپاه زنجان از اعزام گروه‌های جهادی زنجان به‌زودی برای ساخت مسکن به خوی خبر داد و گفت: مردم زنجان همچنان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مردم زلزله‌زده خوی ارسال می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۷۷
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مساجد و محلات استان زنجان :سردار جهانبخش کرمی، با اشاره به کمک‌های مردمی زنجان به مردم زلزله‌زده خوی، اظهار  داشت: از همان ساعات اولیه زلزله در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی،  گروه‌های جهادی و بسیجیان سلحشور زنجانی به صورت خودجوش به مناطق زلزله‌زده  خوی جهت آواربرداری و کمک به اسکان زلزله‌زدگان، به این شهرستان اعزام  شدند.

 

وی افزود: نزدیک به ۱۰  کامیون مواد خوراکی از جمله ۳۰ هزار قرص نان، ۱۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری و  پتو و انواع کنسرو به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است و به‌زودی چند کامیون  دیگر نیز اعزام خواهد شد. همین طور بیش از ۲۰۰ میلیون تومان لباس نو برای  مردم زلزله‌زده خوی خریداری شده است.

 

فرمانده  سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم خیر زنجان  کمک‌های خود را از طریق پایگاه‌های بسیج محلات به دست مردم زلزله‌زده ارسال  می‌کنند، گفت: از آنجایی که شهر زنجان به شهر کریمان شناخته می‌شود، در  این زلزله سنگ تمام گذاشتند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مردم  زلزله‌زده خوی ارسال می‌کنند.

سردار کرمی در ادامه از ساماندهی گروه‌های  جهادی برای ساخت منزل در شهر خوی خبر داد و گفت: چندین گروه جهادی که در  ساخت خانه تبحر دارند به‌زودی به خوی اعزام خواهند شد تا هر چه سریع‌تر  مردم بی‌خانه خوی سروسامان بگیرند.

ارسال نظرات