شاهرود_ معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) از اجرای شیار لرزاننده و ایمن سازی در ۲۲ نقطه از محور‌های مستعد واژگونی شرق استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۴۹
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

ایمن سازی ۲۲ نقطه مستعد واژگونی در محور‌های شرق استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سید علی موسوی معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) از ایمن سازی محور‌های شرق استان با اجرای شیار لرزاننده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه موضوع خستگی و خواب آلودگی رانندگان از عوامل مهم وقوع تصادفات جاده‌ای به شمار می‌رود یکی از راه حل‌های پیشگیرانه و زود بازده در جهت کنترل و کاهش این نوع حوادث استفاده از شیار‌های لرزاننده در سطح راه‌هاست.
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در ادامه توضیح داد: شیار لرزاننده عرضی ۲۲نقطه در محل پیچ‌های تند و محور‌هایی که سابقه خواب آلودگی و واژگونی خودرو دارند اجرا شد.
موسوی با بیان اینکه اجرای شیار لرزاننده در ۴۴کیلومتر از محور‌های پرتصادف شرق استان انجام شده گفت:این پروژه در محور‌های میامی-کاهک. میامی-جاجرم. بیارجمن-خارتوران و شاهرود به میامی از ابتدای دی ماه آغاز شده و انتظار می‌رود تا شروع سفر‌های نوروزی به اتمام برسد.
او حجم کار را ۴۴کیلومتر عنوان کرد و افزود: نوار‌های رامبل در نقاط پرحادثه مذکور در ۲۲ مقطع انجام می‌شود تا از اثرگذاری بالاتری برخودار باشند تا ضمن کاهش سرعت و افزایش ضریب هوشیاری رانندگان موجب کاهش تصادفات نیز باشد.
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) در پایان اظهار داشت: با تمام ظرفیت و امکانات سعی داریم ایمنی محور‌های دارای سوابق واژگونی را افزایش دهیم تا کاربران سفری ایمن و پر از شادی و نشاط داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها