ساری-حجت الاسلام جباری افزود :دشمن با ترویج بی حجابی می خواهد حواس مردم را پرت و با مشغول کردن به لذت های زودگذر جنسی به اهداف سوء خود برسد .
کد خبر: ۹۴۹۳۷۷۶
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۲

دشمن میخواهد با ترویج بی حجابی حواس مردم را پرت کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام جباری امام جمعه و رییس ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان بهشهر در مراسم معرفی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور اکثر اعضاء این ستاد در دفتر امام جمعه برگزار شد طی سخنانی ضمن تبریک مبعث حضرت رسول مکرم اسلام گفت :پیغمبر ما که مبعوث شد برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده است و امتان به پیغمبر باید ادامه دهنده راه و هدف ایشان باشند .

حجت الاسلام جباری افزود: در احیای امر به معروف و نهی از منکر تعلل از خود ماست که آمدیم امر و نهی را شهید کردیم و غافل از این شدیم که امر به معروف و نهی از منکر خط قرمز دین ما می باشد.

امام جمعه بهشهر ادامه داد:آنانی که مومن هستند و به پیغمبر ایمان آوردند چنانچه می خواهند پیغمبر را عزیز بدارند عزیز داشتن او یعنی راه او را ادامه دادن است .

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مشکل اینجاست که دشمن با ترویج بی حجابی برای ضربه زدن به کشور برنامه ها دارد .

حجت الاسلام جباری افزود :دشمن با ترویج بی حجابی می خواهد حواس مردم را پرت و با مشغول کردن به لذت های زودگذر جنسی به اهداف سوء خود برسد .

امام جمعه بهشهر همچنین پیشروی دشمن را دربحث بی حجابی بی تفاوتی خود ما دانست و خاطرنشان کرد :اگر دشمن در بیراهه انداختن جوانان ما جولان می دهد علتش اینست که ما کوتاه آمده ایم و الا دشمن نمی تواند در بین جوانان ما نفوذ کند .

حجت الاسلام جباری اضافه کرد:ما در بحث تبلیغ دین باید از خودمان مایه بگذاریم، بعنوان مثال روحانیون و امامان جمعه باید بدون ادله هر جمعه در نماز جمعه شرکت کنند که متاسفانه این موضوع کم رنگ است .

رییس شورای ستاد امر به معروف از فضای مجازی گفت و افزود :دشمن در ترویج بی حجابی از فضای مجازی شروع کرد و ما در این فضا باید بسیارقوی تر عمل کنیم .

درپایان این نشست حجت الاسلام ابوالقاسم فروتن طی حکمی از سوی رئیس شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایت الله محمدی لائینی بعنوان دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان بهشهر معرفی شد .

دشمن میخواهد با ترویج بی حجابی حواس مردم را پرت کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها