رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به منظور کمک به رفع مشکل روستاهای استان و با اهداف خدمت رسانی به مردم توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۲۸
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با استان‌های سراسر کشور با اهداف خدمت رسانی به روستاها و نقش بسیج مهندسین در رفع مشکلات روستاها و روز مهندس در سالن جلسات فرماندهی سپاه فتح با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فتح ،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ،معاون حقوقی اداره کل راه و شهرسازی ،اعضای هیئت اندیشه ورز ،مسئولین کارگروه های تخصصی بسیج مهندسین ، اعضای هیئت اندیشه ورز،جمعی از گروه‌های جهادی ،دهیاری روستای دلی بهرام بیگی، دهیاری روستای دلی رچ سفلی به منظور خدمت رسانی به روستاهای کم برخوردار و محروم شروع شد.

در ادامه این رزمایش پس‌از سخنرانی دکتر قناد زاده رئیس بسیج مهندسین عمران کشور ،رمز رزمایش توسط سردار طهماسبی با ذکر یاحسین (ع) ابلاغ شد و در پایان مدیر سازمان بسیج مهندسین برنامه های روزشمار هفته رزمایش جهادگران فاطمی( ۲) که ۳۰ تا ۶ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می شود را به سمع و نظر اعضای حاضر در جلسه رساندند.

سعید وحید مهر مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تبریک روز مهندس به جامعه فرهیخته مهندسی استان ،جزئیات رزمایش جهادگران را بیان نمودند.

وی گفت: این رزمایش روز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ به صورت ویدئو کنفرانس در سرتاسر استان‌های کشور و با رمز مبارک یا حسین (ع) آغاز گردید و به مدت یک هفته تا ۶ اسفند۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وحید مهر ابراز داشت: در روز دوم اسفند، پنج طرح عمران روستا در پنج روستای استان با اعتباری افزون بر ۶۳۰ میلیون تومان و با مشارکت بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح ،بخشداریهای استان،دهیاری‌ها، موسسه مسکن وعمران اجتماعی بسیج،کمک های مردمی با محوریت بسیج مهندسین و نظارت ناظرين عضو سازمان نظام مهندسی آغاز می گردد.

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در استان کهگیلویه و بویراحمد

وی، اعزام گروه‌های جهادی به روستاهای محروم و کمک به طرح عمران روستا، سرکشی و نظارت تیم تخصصی مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی از پروژه های طرح عمران روستا را از دیگر برنامه های این رزمایش عنوان کرد.

وحید مهر گفت: سرکشی و بازدید جمعی از مهندسین از مدرسه ۱۸ کلاسه موسسه راهیان کوثر نیز توسط بسیج مهندسین در حال اجرا می باشد.
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح افزود: برگزاری میز خدمت توسط سازمان‌های جامعه هدف در استان در روز پنجم اسفندماه،  گرامیداشت روز مهندس با حضور جمعی از مهندسین استان و دیدار با فرمانده سپاه فتح استان، تقدیر و تشکر از جهادگران بسیجی و خانواده شهدای مهندس استان نیز انجام می شود.

 انتهای پیام

ارسال نظرات