استقبال بانک ایران زمین برای روش های دیجیتالی
پوست اندازی نظام بانکی از بانکداری سنتی به سمت بانکداری دیجیتال ، یکی از مهم ترین چالش های قرن برای شبکه بانکی است.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۳۸
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

در این بین بانک هایی موفق تر می توانند عمل کنند که از پیشینه دیجیتالی مناسبی برخوردار بوده و بتوانند در مجموع، عملکرد مناسب تری را برای خود به ارمغان بیاورند.

اما مفهوم بانکداری دیجیتال زمانی محقق می شود که تمامی عناصر شبکه بانکی به همراه محتواهای به کار گرفته شده ، توانایی دیجیتالی شدن را داشته و بتوانند از این مفهوم برای بهتر شدن و رفع نواقص بیشتر بهره مند شوند. از اینرو است که فهم و درک بانکی از مفهوم دیجیتالیسم بانکی به همراه استفاده از تجربیات داخلی و خارجی در این زمینه ، می تواند مختصات قابل ملاحظه ای برای شبکه بانکی به ارمغان آورد.

 بانک دیجیتالی ایران زمین مدت ها است که در این عرصه حرفی برای گفتن دارد. این بانک توانسته با کمک ابزارهای جدید و تکیه بر استعداد نیروهای انسانی زبده خود، در میان رقبای بانکی، خود را به عنوان بانک برگزیده دیجیتالی معرفی نماید.

در همین راستا است که تمامی استعداد نیروی انسانی این بانک نیز در این مسیر به خدمت گرفته شده است . چنانکه در یازدهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیر استان برگزار شد بر همین نکته تاکید صورت پذیرفت.

در این میان محمودحسن شاهی مدیر شعب استان ضمن بررسی وضعیت کلی استان و ارزیابی عملکرد شعب، گفت: شناخت و اطلاع کامل و صحیح از شرایط بازار و معرفی و ارائه با کیفیت خدمات، کلید موفقیت بانک است.

حسن شاهی در تشریح اهمیت همکاران شعب در ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و نقش و جایگاه مشتری افزود: تعامل موثر با مشتریان و پیگیری و رصد نیازهای آنان، یکی از مهم ترین عوامل تحقق برنامه های بانک در حوزه رضایت مشتری به شمار می آید.

مدیر استان در ادامه بر نظم و آراستگی شعب تاکید کرد و خاطرنشان کرد: نظام بانکداری کشور در حال پوست اندازی و جهش به سمت بانکداری دیجیتال است و بانک ایران زمین نیز به عنوان یکی از پرچم داران در این حوزه فعالیت زیادی داشته است. معرفی دقیق محصولات و سرویس های بانکداری مدرن، گام موثری در جهت تقویت ارتباط بانک با مشتریان خواهد بود.

در این جلسه سید مهدی فاطمی معاون شعب استان با اشاره به نقش و جایگاه سرمایه انسانی در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف سازمانی، وجود کارکنان توانمند و متخصص در بانک ایران زمین را ارزشمندترین دارایی این بانک دانست و با تأکید بر ضرورت آموزش و به روز رسانی اطلاعات کارکنان گفت: بدون تردید چنین سرمایه ارزشمندی سزاوار احترام، امنیت شغلی، رفاه اجتماعی و خدمت در مجموعه ای پویا و شایسته سالار است.